کد خبر: ۳۱۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
عضو شورای شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور:
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و عضو شورای عالی قضایی و شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور در جلسه شورای اداری زاهدان گفت : دولتمردان، احزاب و صاحب نظران با وجود سلیقه و نظرهای مختلف نباید از محور وحدت و انسجام کنونی دور شوند.
به گزارش آرانیوز، حجت الاسلام احمد واعظی افزود: دشمن به دنبال برهم زدن وحدت میان امت اسلامی ایران و مسئولان است بنابراین در صورتی که افکار مختلف جامعه حول محور وحدت قرار گیرد و با تبعیت از منویات رهبری دنبال شود خروجی آن مثبت خواهد بود.

وی اظهار کرد: همه در برابر اعمال خود مسئول هستیم و این مسئولیت به صورت امانت و در زمینه خدمت به مردم است که باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ادامه گفت: دشمن در کمین پیدا کردن فرصت ها برای ضربه زدن به انقلاب و نظام است بنابراین نباید مسئولان در هر موضوعی مردم را با نگرانی مواجه کنند.

واعظی خاطرنشان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم فقط در ایرانشهر واقع بود که به زودی دفتر دیگری در زاهدان برای حضور مستمر به منظوررفع برخی مشکلات مردم محروم این منطقه راه اندازی می شود.

وی تصریح کرد: در همه جای دنیا مشکلات وجود دارد اما آن چه مهم است تلاش و کوشش دوباره برای ساختن کشور و رفع مشکلات است که به موفقیت های بالاتر منجر می شود.

وی افزود: چنان چه بخواهیم برخی مشکلات را بدون زحمت و فقط با اختلاف و تنش دنبال کنیم جز به عقب برگشتن سودی حاصل نمی شود. چنان چه شکاف و اختلاف در جامعه ایجاد شود کشور به عقب برمی گردد و ضررش را همه خواهند دید.


انتهای پیام/9601
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار