کد خبر: ۳۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
رییس کل دادگستری استان گیلان:
رییس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه مسئولین از اظهار نظرهای پیش از موعد خودداری کنند، گفت: قضاوت اصلی توسط دستگاه قضایی باید صورت پذیرد، بنابراین اظهار نظرهای پیش از موعد امری ناشایست و کارشناسی نشده است.
به گزارش آرانیوز، احمد سیاوش‌پور، با اشاره به حادثه چند روز پیش در رضوانشهر که زنی 40 ساله دو فرزند 10 ساله و 5 ماهه خود را از پنجره منزل مسکونی به بیرون پرت کرده و سپس اقدام به خودکشی کرد، اظهار کرد: در پی این حادثه مادر و فرزند 5 ماهه در دم جان‌ باختند و کودک 9 ساله به علت برخورد با سقف خودرو پارک شده در پایین ساختمان دچار شکستگی دست و پا شده و به بیمارستان منتقل شد.

وی با بیان اینکه دلیل اصلی خودکشی مادر و دو فرزند 10 ساله و 5 ماهه رضوانشهری در دست بررسی است، گفت: هنوز علت اصلی موضوع به طور دقیق مشخص نشده است.

رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اختلافات درون خانوادگی گفت: نمی‌توانیم اظهار نظر صریحی در خصوص اختالات روانی این خانم داشته باشیم؛ زیرا در پزشکی قانونی سابقه‌ای مبنی بر اختلال روانی وی گزارش نشده است.

سیاوش‌پور، با بیان اینکه مسئولین از اظهار نظرهای پیش از موعد خودداری کنند، یادآور شد: قضاوت اصلی توسط دستگاه قضایی باید صورت پذیرد، بنابراین اظهار نظرهای پیش از موعد امری ناشایست و کارشناسی نشده است.


انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار