کد خبر: ۳۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه وبویراحمد به همراه زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلش شورای اسلامی، فیلی معاون عمرانی و مدیرکل راه و شهرسازی استان با وزیر راه و شهرسازی دیدار و در خصوص وضعیت راه‌های استان گفت و گو کردند .
به گزارش آرانیوز، علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: توسعه راه‌های اصلی و فرعی شهری و روستایی، تقویت زیرساخت ها و تاکید بر برخورداری استان از راه‌آهن و شتاب بخشی به پروژه ریلی کهگیلویه و بویراحمد از جمله مهمترین موضوعات این دیدار بود . 

وی افزود: این جلسه با هدف بررسی مشکلات طرح ها و پروژه های راه و شهرسازی  در حوزه مسکن، راه، حمل و نقل، فرودگاه، راه آهن، بافت های فرسوده شهری، آزمایشگاه فنی خاک، پروژه های ملی، راه های روستایی و نگهداری جاده ها برگزار شد . 

احمدی بیان کرد: تمامی بخش های حوزه راه و شهرسازی و محورهای مواصلاتی اصلی بصورت تک به تک و کامل مورد بررسی و تاکید قرار گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با تشکیل این جلسه قطعا در حوزه حمل و نقل، نگهداری از راه ها و شتاب بخشی به احداث پروژه ها در بخش راه اقدامات خوبی صورت خواهد گرفت . 

احمدی تصریح کرد: تامین و تخصیص اعتبارات پروژه های ملی در دست اجرای استان از وزیر راه شهرسازی مورد تاکید قرار گرفت . 

وی یادآور شد: در این نشست گزارش کاملی از عملکرد حوزه راه و شهرسازی و مشکلات و کمبودهای در زمینه های مختلف به وزیر ارائه شد . 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد، موضوع جابجایی زندان یاسوج جهت بهبود وضعیت پروازهای فرودگاه و شتاب بخشیدن به راه آهن از دیگر موضوعات این نشست بود که مقرر شد، اعتبارات خوبی در سال آینده به این پروژه اختصاص یابد . 

به گزارش ایسنا، این جلسه با حضور آخوندی وزیر راه و شهر سازی، احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، زارعی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، معاونان وزیر راه و شهرسازی، محمدیان مدیرساخت و توسعه منطقه جنوب کشور، فیلی معاون عمرانی استانداری و علی مردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شد. 


انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار