کد خبر: ۳۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
فرماندار پاکدشت:
پاکدشت- فرماندار پاکدشت در آیین معارفه شهردار شریف آباد گفت: شهردار شریف آباد از ساخت و ساز غیر مجاز و غیر مقاوم جلوگیری کند.

به گزارش آرانیوز، علی صادقی، پیش از ظهر سه شنبه در آیین معارفه علیرضا طاهری نسب، به عنوان شهردار شریف آباد و تجلیل از زحمات کوروش میرزایی شهردار سابق و مهران نجاتی سرپرست شهرداری شریف آباد، طی سخنانی اظهار داشت: با توجه ب اینکه شهردار جدید این شهر مسئولیت هایی را نیز قبلا در اختیار داشته اند به بسیاری از قوانین و مقررات و ضوابط آشنایی کامل دارند امادر این زمینه لازم است پس از این توجه بیشتری را به برخی از نکات داشته باشند.

صادقی افزود: توصیه هایی که در این زمینه به شهردار جدید این شهر دارم این است که شهردار جدید در اختیار و دسترس مردم باشد و بحث عدالت محوری نیز بسیار مهم است که باید به آن توجه ویژه شود.

وی با بیان این که کسانی که به شما رای داده اند و یا به شما رای نداده اند و منقد و غیر منتقد همگی باید در نگاه شما یکسان باشند، گفت: لازم است شهردار جدید خیرخواهی مردم را در دستور کار قرار دهد.

فرماندار پاکدشت در ادامه گفت: شهردار باید در نظر داشته باشد که اگر در این شهر طبقات بیشتر ساخته شود و یا ساخت و سازی غیر مجاز و غیر مقاوم باشد، وی مسئول است و بحث زلزله که امروز دامن گیر کشور شده است بسیار مهم است و ساده زیستی و جلسات و نظم در جلسات و بدهکار اعضا شورای شهر نیستید و در مقابل درخواست غیر قانونی می ایستید و گزارش می کنید و کار شهرداری فقط خدماتی نیست و اجتماعی و فرهنگی است.

صادقی افزود: در حوزه خدمات اجتماعی که مورد تاکید رهبری نیز می باشند و همچنین امید بخشی به مردم و در دسترس مردم بودن و ملاقات های مردمی و نیز حفظ اسرار مردم از دیگر وظایف مدیر شهری است.

وی گفت: و افراد صالح را برای خدمت انتخاب کنید و افراد سخن چین را دور کرده و از دروغ و خیانت و فساد اداری بپرهیزید.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار