کد خبر: ۳۱۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰
مردم شهرهای شوشتر و گتوند بصورت کاملا داوطلبانه، تلاش های خود را برای حضور یکی از نمایندگان سابق این شهرستان ها در مجلس شورای اسلامی برای حضور در رقابت های انتخاباتی پیش رو بکار گرفته اند.
به گزارش اختصاصی آرانیوز، شهروندان شهرهای شوشتر و گتوند که اخیرا برای چندمین بار با یکی از نمایندگان ادوار خود دیدار کرده اند، در صدد  کسب موافقت این نماینده جهت حضور در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی هستند.

بر اساس بررسی های میدانی خبرنگاران آرانیوز در سطح این شهرها، شهروندان این شهرستان ها از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در زمان حضور این چهره محبوب مردمی در مجلس شورای اسلامی، ابراز رضایتمندی کرده اند.

همچنین برخی از جوانان شهرستان شوشتر با تاکید بر اینکه آینده شغلی و اقتصادی شهر بستگی به حضور این چهره محبوب در مجلس شورای اسلامی دارد، تاکید کرده اند که مردم شهرهای گتوند و شوشتر در کنار این نماینده ادوار قرار دارند.

در ادامه نیز، برخی از معتمدین محلی در شهرستان گتوند نیز حضور این نماینده مردمی در انتخابات آینده را امری ضروری دانستند و موافق وی برای حضور در این درو از رقابت های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی را منشا دستاوردها و چشم اندازی تازه برای شهرستان های شوشتر و گتوند اعلام کردند.

بر همین اساس، شاهد آن هستیم که در فضای مجازی برخی کمپین ها ایجاد شده تا نظر و موافقت این نماینده سابق مجلس جهت حضور در کارزار انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی جلب شود.

انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار