کد خبر: ۳۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
به دنبال تغییر مدیریت مجتمع کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه و تحقق مطالبات صنفی کارگران این واحد صنعتی، اعتراض‌های صنفی مربوط به مجتمع نیشکر هفت‌تپه از بامداد روز گذشته خاتمه یافت.
به گزارش آرانیوز به نقل از ایلنا، منابع خبری در مجتمع نیشکر هفت تپه از خاتمه اعتراض صنفی یک هفته‌ای کارگران این واحد صنعتی و بازگشت به کار تمامی کارگران شاغل در واحد کشاورزی و صنعتی این مجتمع خبر می‌دهند.

برپایه این اظهارات به دنبال مذاکرات صنفی که در جلسه شورای تامین شهرستان شوش از نیمه‌شب چهارشنبه (بیست‌و دوم آذرماه) تا بامداد روز بعد ادامه داشته‌است، اعتراض صنفی کارگران نیشکر هفت‌تپه پس از گذشت نزدیک به هفت روز خاتمه یافته و در حال حاضر کارگران بخش‌های مختلف به فعالیت حرفه‌ای خود مشغولند.

این کارگران از چهارشنبه هفته گذشته در اعتراض به محقق نشدن مطالبات نیروهای شاغل و بازنشسته بخش‌های مختلف کشاورزی و صنعتی در اعتراض صنفی به سر می‌بردند.

تغییر قائم مقام مدیرعامل مجتمع نیشکر هفت‌تپه در مقام مدیر مجتمع به همراه شمار دیگری از مدیران داخلی این مجتمع، انعقاد قرارداد کار با ۱۵۰۰ کارگر روزمزد و پرداخت شدن دو نوبت معوقات مزدی کارگران در چهارده روز آینده، تعیین تکلیف مطالبات معوقه مربوط به سال ۹۴، برطرف شدن مشکلات مربوط به بیمه تامین اجتماعی و بیمه درمانی تکمیلی از جمله مطالباتی است که کارگران معترض در یک هفته گذشته خواستار شده‌اند.

انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار