کد خبر: ۲۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
استاندار بوشهر:
استاندار بوشهر با اشاره با تاکید بر تسریع روند اجرایی شبکه فاضلاب بوشهر گفت: باید با رفع موانع و تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی، در تکمیل طرح جمع‌آوری فاضلاب بوشهر تسریع شود.

به گزارش آرانیوز، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در بازدید از روند اجرای طرح فاضلاب بوشهر با اشاره به اینکه تکمیل طرح فاضلاب در مرکز استان بوشهر یک ضرورت است اظهار داشت: کمتر مرکز استانی در کشور وجود دارد که طرح فاضلاب آن تکمیل نشده باشد.

وی، اجرای طرح‌های فاضلاب در شهرهای بندری را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: اجرای طرح فاضلاب در شهرهای بندری از ورود فاضلاب به دریا جلوگیری می‌کند و سبب رفاه زندگی مردم می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به تصویب اعتبار لازم برای تکمیل طرح فاضلاب بوشهر در سفر سال 1392 رئیس جمهور به بوشهر خاطر نشان کرد: در این سفر 170 میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که با تخصیص آن روند تکمیل این طرح مهم تسریع می‌یابد.

گراوند با تاکید بر پیگیری مسئولان آبفا برای تسریع در تکمیل طرح فاضلاب بوشهر تصریح کرد: ضمن پیگیری مسئولان آبفای استان بوشهر برای تسریع روند اجرای کار، باید برای تخصیص منابع اعتباری طرح فاضلاب بوشهر اقدامات لازم انجام شود.

وی، با تاکید بر نقش مهم اجرای طرح فاضلاب در سلامت و توسعه زیرساخت‌ها افزود: روند اجرای طرح فاضلاب بوشهر مطلوب است هر چند در بافت تاریخی و مناطق قدیمی شهر بوشهر به سبب کم‌عرض بودن کوچه‌ها روند کار کند است ولی باید با افزایش تیم‌های عملیاتی این طرح تسریع شود تا مردم بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

استاندار بوشهر، رفع موانع تسریع در اجرای طرح فاضلاب بوشهر را یک ضرورت دانست و گفت: باید با رفع مشکلات و موانع، اجرای طرح فاضلاب بوشهر براساس برنامه زمان‌بندی تکمیل و وارد مدار بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار