کد خبر: ۲۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
سازمان هواشناسی اخطار داد
سازمان هواشناسی کشور با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور نسبت به بارشها و احتمال آبگرفتگی معابر در برخی استانها اخطار داد.

به گزارش آرانیوز،
سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه‌ای نسبت به بارش باران و برف در کشور و احتمال آبگرفتگی معابر در برخی استانها هشدار داد.

در متن این اخطاریه آمده است؛ به‌سبب بارش شدید باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید، آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه‌ها و در مناطق سردسیر و کوهستانی به‌سبب بارش برف و وزش باد، کولاک برف، لغزندگی معابر و اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی و کاهش دید به‌شرح زیر پیش‌بینی می‌شود:

چهارشنبه مورخ 15 آذر 96: از بعد از ظهر این روز، بارش باران و برف در غرب کردستان، شمال کرمانشاه و غرب آذربایجان غربی.

پنج‌شنبه مورخ 16 آذر 96: بارش باران و برف در آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، کردستان، همدان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات زاگرس در غرب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال خوزستان و ارتفاعات البرز در استانهای گیلان، مازندران، تهران و البرز و بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر عمومی در گیلان و مازندران.

جمعه مورخ 17 آذر 96: بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر عمومی در شرق مازندران، غرب گلستان و بارش برف و کولاک برف در ارتفاعات شرقی مازندران، ارتفاعات گلستان و ارتفاعات خراسان شمالی.

از این رو توصیه می‌شود به‌منظور جلوگیری از خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/9612

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار