کد خبر: ۲۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
به گزارش اختصاصی آرانیوز از حوزه تهران، این دیدار که با هدف بررسی مسائل مشکلات استان و نیز تبریک انتصاب دکتر جلیلی به عنوان معاون وزیر اقتصاد انجام شد، تعدادی از مدیران ارشد خوزستانی مرکز نشین از جمله خلیلی معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت، گلپایگانی مدیرعامل شرکت حفاری شمال، خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ، مهندس سیاحی معاون وزیر نیرو، رستمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداریها و دهیاریهای وزارت کشور و دکتر حزبئی معاون پشتیبانی تولید و سرمایه گذاری شرکت سهامی پشتيباني امور دام کشور برگزار شد.

در این دیدار، دکتر جلیلی ضمن تاکید بر اینکه استان خوزستان در زمینه های مختلف می تواند در کشور نقش تعیین کننده ای داشته باشد، گفت: این نشست که با حضور نخبگان استانی تشکیل شده است، می تواند به رونق بیش از پیش استان کمک کند.

وی ادامه داد: استان ما در ردیف استانهای استراتژی کشور قرار دارد و باید از ظرفیت های موجود به نفع مردم استفاده شود تا شاهد رونق و ارتقاء شاخص های توسعه خوزستان باشیم.

این نماینده ادوار، همچنین حضور نیروهایی کارآمد خوزستانی در وزارتخانه های مختلف، از جمله جهاد، نیرو، راه و شهرسازی و نفت را برای استان بسیار ویژه و با اهمیت خواند و گفت: نباید از اثرگذاری نمایندگان ادوار خوزستان در مجلس غافل شد.

معاون وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: باید با تمام توان از فرصت های موجود که به واسطه حضور نخبگان خوزستانی در جایگاه های کشوری فراهم شده برای خدمت به کشور استفاده کنیم.

جلیلی، تصریح کرد: ادامه این نشست ها می تواند به کارآمدی نیروهای نخبه خوزستانی کمک کند و مطمئنا برگزاری این دیدارها به نفع مردم استان تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/9601


نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار