کد خبر: ۲۹۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۷
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از پیگیری های صورت گرفته، معاونان وزیر کار برای شرکت در شورای اشتغال شهرستان آبادان حاضر می شوند.
به گزارش اختصاصی آرانیوز، جلیل مختار با اشاره به اینکه این جلسه روز شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد، عنوان کرد: بررسی مشکلات شهرستان در زمینه اشتغال و رونق بازار کسب و کار از جمله محورهای این جلسه خواهد بود.

وی همچنین اشاره کرد: استفاده از نیروهای غیربومی در بعضی از کارخانجات و شرکت ها نیز یکی دیگر از مطالبات مردمی شهرستان آبادان است که در این جلسه با حضور سید "حمید کلانتری" معاون امور تعاون  و "عیسی منصوری" معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد بررسی قرار می گیرد.

این عضو مجمع نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در این جلسه که با حضور استاندار و نیز دیگر مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزاری خواهد شد، ابعاد و راه های ایجاد فرصت های مناسب شغلی ویژه جوانان و مردم آبادان مورد بررسی قرار می گیرد.

مختار در ادامه با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت ها و توانایی های منطقه آزاد اروند، دریای خلیج فارس، کشتیرانی، گردشگری و ... در جهت رونق و آبادانی منطقه بهره برداری کرد، گفت: توجه دولت در این زمینه می تواند منجر به تحولات اساسی در زمینه ایجاد فرصت های شغلی در آبادان شود.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در این زمینه با تمام تلاش از ابتکارات و اقدامات دستگاه های دولتی و نیز بخش خصوصی حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار