کد خبر: ۲۹۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۴
به گزارش اختصاصی آرانیوز، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان این اتفاق میمون و مبارک را پیشکشی برای مردم هنردوست آبادان و خرمشهر دانست و گفت: 24 ساعته شدن شبکه آبادان ظرفیت رسانه ای فوق العاده ای برای مخاطبان است که مایلند تصویر زندگی خود را از سیمای آبادان ببینند.

داریوش دبیقی گفت: در سال 96 با برنامه ریزی منطقی، زمان پخش شبکه آبادان از 9 ساعت به 12 و از 12 به 16 ساعت افزایش یافت و در نهایت از 17ربیع الاول سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) 24 ساعته خواهد شد.

او با بیان اینکه شبکه آبادان با حمایتهای صمیمانه دکتر دارابی معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما و تلاش و همت فرزندان شما مردم در بخشهای مختلف، به این دستاورد بزرگ نائل آمده است افزود: با بهره گیری از تمامی پتانسیلهای موجود در منطقه و رسانه ملی از روز چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعات پخش را از 16 به 24 ساعت افزایش خواهیم داد و مایه افتخار است که در رسالت خطیر برنامه سازی، نخبگان و هنرمندان آبادان و خرمشهر همراه ما شوند.  

داریوش دبیقی با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز آبادان دومین مرکز صدا و تصویر کشور در سال 1349 پس از شبکه یک سراسری بود و خدمات ارزنده ای در طول دورانهای مختلف از جمله انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ارائه داد ابراز امیدواری کرد: 24 ساعته شدن شبکه آبادان گام بلندی در جهت عمران و توسعه جنوب غرب ایران باشد.  

پیش از این صدای مرکز آبادان 24 ساعته شده بود.

انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار