کد خبر: ۲۹۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح کرد
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به فساد و فرار مالیاتی در بخش تجارت گفت: در حال حاضر ما نه تنها در بحث کارت بازگانی بلکه در ابعاد مختلف مشکل داریم و باید در قوانین اتاق بازرگانی تجدید نظر شود.
به گزارش آرانیوز، عزت الله یوسفیان ملا عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با رادیو در خصوص کارت های بازرگانی صوری اظهار کرد: مجلس نمی تواند به دستگاه های مختلف ورود پیدا کند و برای حل مشکلات آنها طرح بنویسد و هر سازمان یا ارگانی که دچار مشکل است می تواند لایحه به مجلس ارائه دهد .

وی افزود: مجلس نمی تواند راسا به دستگاه ها ورود پیداکند سازمان ها باید مشکلاتی را که دارند باید لایحه ارائه بدهند .

یوسفیان ملا تصریح کرد: در حال حاضر ما نه تنها در بحث کارت بازگانی بلکه در ابعاد مختلف مشکل داریم و باید در قوانین اتاق بازرگانی تجدید نظر شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما در مجلس منتظر لایحه و اقدامات دولتی هستیم. دولت باید لایحه را به مجلس بدهد .

وی ادامه داد: در مجلس مسائل زیادی برای رسیدگی وجود دارد که اگر بخواهیم بحث کارت بازرگانی را مطرح کنیم انتقاداتی عنوان می شود .

یوسفیان ملا بیان کرد: ابزار نماینده استیضاح است اما نمی تواند وزیری را برای ارائه ندادن لایحه استیضاح کند و نمی توان به دلیل مشکلات در یک مسئله ای مانند کارت بازرگانی وزیری را جا به جا کرد.

وی با بیان اینکه باید هر دستگاه و سازمانی به فکر انجام وظایف خودش باشد گفت: موضوع کارت های بازرگانی مربوط به کمیسیون اقتصادی می شود و وزارت صنعت می تواند برای اتاق بازرگانی اصلاحیه قانون بیاورد و در راستای به روز رسانی اقدام کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: باید دولت لایحه دو فوریتی به مجلس ارائه می داد که در آن خواهان حذف کارت بازرگانی موقت در کشور می شد در آن زمان اگر مجلس تصویب نمی کرد باید جای سوال داشت.

انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار