کد خبر: ۲۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
بمنظور آشنایی با ماهیت و اقدامات گروههای تفکیری وآثار مخرب شیوع آنان ،سمینار یکروزه ای با حضور حجت السلام حسین چلداوی کارشناس مسائل سیاسی و مذهبی وباحضور حداکثری کارکنان در نیروگاه رامین برگزار شد.


به گزارش آرانیوز، بمنظور آشنایی با ماهیت و اقدامات گروههای تفکیری  وآثار مخرب شیوع آنان ،سمینار یکروزه ای با حضور حجت السلام حسین چلداوی کارشناس مسائل سیاسی و مذهبی وباحضور حداکثری کارکنان در نیروگاه رامین برگزار شد.


سلطانعلی صحنعلی زاده مدیر روابط عمومی نیروگاه ضمن تبریک آغاز ولایت حضرت مهدی موعود(عج) و پایان یافتن فتنه و شجره خبیثه گروه تروریستی داعش اظهار داشت : تحرکات و اقدامات سالهای اخیر گروههای تکفیری و وهابی بعنوان یکی از بزرگترین چالشهای جهان اسلام، صدمات زیادی به وحدت مسلمانان و ساختارهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی منطقه وارد نموده است که ما نیز بر اساس رسالت خود و با همکاری ومحوریت واحدحراست نیروگاه اقدام به برگزاری اولین سمینار آموزشی  بمنظور بصیرت افزایی و تقویت آگاهی همکاران در خصوص ماهیت و کارکردها و اهداف این گروهها اقدام نمودیم.
لازم بذکر است در این سمینار که با حضور حجت السلام چلداوی کارشناس مسائل سیاسی و مذهبی ضمن معرفی ماهیت، اقدامات و اهداف این گروههای تکفیری، پاسخگوی سوالات همکاران در این خصوص بود.
انتهای پیام/9612
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار