کد خبر: ۲۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
شهردار با تعییر در ترکیب مدیریتی شهرداری کلانشهر اهواز کی می خواهد به رای اعتماد مردم به شورای شهر پنجم کلانشهر اهواز پاسخ مثبت بدهد.
به گزارش اختصاصی آرانیوز، کلانشهر اهواز در بخش عمده ای از زمینه های اقتصادی، و رفاهی نسبت به دیگر کلانشهرها دچار عقب ماندگی است و مردم این کلانشهر در انتخابات اخیر با مشارکت خود نشان دادند که خواهان تغییر و اصلاح در روند مدیریت این شهر هستند، اما با وجود اینکه ماه ها از روی کار آمد شورای اهواز و نیز انتخاب شهردار گذشته است، اما عملا مردم تغییر محسوسی در اصلاح امور را شاهد نیستند و این باعث شده تا افکار عمومی به این مطالبه خود بیش از گذشته دامن بزنند.

شهردار اهواز باید پاسخ افکار عمومی را بدهد و دلیل اینکه تا کنون تغییرات در بدنه شهرداری تنها به چند انتصاب غیر ضروری منجر شده سوالی است که مردم به دنیال پاسخی برای آن هستند.

اهواز از ظرفیت های بسیار بالایی در زمینه های مختلف، عمرانی و اقتصادی برخوردار است و باید از زمان به بهترین شکل در راستای بهره گیری هرچه بیشتر از این استعدادها به نفع مردم استفاده کرد.

شهروندان اهوازی در میان موج محرومیت هایی که در آن گرفتار هستند، نیاز به توجه و مدیریت صحیح شهری دارند و می توان گفت "منصور کتانباف" به عنوان شهردار اهواز می تواند خیلی بهتر از این شرایط کلانشهر را اداره کند اما اینکه چرا این نوع از مدیریت هنوز از سوی وی به رخ کشیده نشده، معمای است که همگان به دنبال پاسخی برای آن هستند.

شهرداری اهواز از بدنه بسیار حجیمی برخوردار است که در بین آن نیروهایی کارآمد و غیر کارآمد وجود دارد و بر همین اساس باید با بکارگیری نیروهایی توانمند و با استعداد انتظاراتی که از شهردار و شورای پنجم وجود دارد، برآورده شود.

"کتانباف" از حمایت های شورای شهر، جامعه سیاسی و مردمی و نیز دیگر مدیران اجرایی استان برخوردار است و باید با این شرایط شاهد تحولی اساسی در شهر باشیم و اعتماد مردمی که در انتخابات شاهد آن بوده ایم، بیش از این به هدر نرود.

همچنین در ادامه واکنش ها به تاخیر در برخی عزل و نصب های کلیدی و استراتژی در شهرداری اهواز، روزنامه نسیم خوزستان به نقل از محمدرضا ایزدی عضو شورای شهر اهواز، تیتر اول خود را به این موضوع اختصاص داد.

ایزدی در این خصوص با تاکید بر اینکه تغییرات در مدیریت شهری اهواز امری ضروری است، عنوان کرد: بدون تغییر در مدیریت ها امکان مبارزه با فساد وجود ندارد.

انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار