کد خبر: ۲۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵
شنیده ها حاکی از رایزنی های بسیار شدید احمدی فر رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز در تهران برای افزایش فشارها به شهرداری جهت ابقاء خود حاکیت دارد.
به گزارش اختصاصی آرانیوز، خبرهای چند روز اخیر در علمی کاربردی شهرداری نشان می دهد که رئیس این مرکز در حال آخرین تلاش ها برای حفظ جایگاه خود است و این تلاش ها زمانی قوت گرفت که گزینه های جدیدی از سوی شورای شهر و شهرداری اهواز به منظور تصدی این پست حساس، مطرح شده است.

منابع آگاه در شهرداری اهواز از بررسی گزینه های احتمالی تصدی ریاست مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز خبر داده اند و این در حالی است که دانشجویان این مرکز همچنان از وضعیت موجود در علمی کاربردی شهرداری ناراضی هستند و خواستار تغییر مدیریت این دانشگاه هستند.

گفتنی است، از بین گزینه های مطرح برای تصدی این پست، شهردار اهواز باید شخصی را انتخاب کند که با ساز و کار مرکز علمی کاربردی آشنایی داشته باشد و بتواند علاوه بر جبران کاستی های گذشته در مسیر رضایت هرچه بیشتر دانشجویان و اساتید گام بردارد.

مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز نیاز به مدیریتی توانمند و کوشا دارد و بر همین اساس انتخاب یک چهره تحصیل کرده و دانشگاهی می تواند بخش عمده ای از مشکلات موجود در این مرکز را برطرف کند و با برنامه ریزی دقیق در مسیر اهداف اصلی توسعه و رونق شهری اهواز حرکت کند.

انتهای پیام/9601


نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار