کد خبر: ۲۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
سخنگوی دولت با تبریک پایان داعش:
سخنگوی دولت پایان داعش را به نیروهای مسلح عراق و سوریه، حشدالشعبی و مستشاران ایرانی علی الخصوص سردار سلیمانی تبریک گفت.
به گزارش آرانیوز، محمد باقر نوبخت در نشست خبری هفتگی خود با تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر تروریست ها گفت: از نیروهای مسلح عراق و سوریه، حشدالشعبی و مستشاران ایرانی تشکر می‌کنیم. دولت سپاسگزار و قدردان نیروهای مسلح کشور بویژه برادر فهیم، رشید و عزیزمان سردار قاسم سلیمانی هستیم او که  در قواره یک فرد و جایگاه یک لشکر ایفای نقش کرد.

سخنگوی دولت ادامه داد:  تلاش می شد اقدامات تروریست ها، اعتراض مردمی جلوه داده شود، ولی با هوشمندی رهبر انقلاب و مسئولان نظام، تشخیص داده شد این لشکرکشی تروریست ها با تفکرات سلفی و تکفیری علیه دولت قانونی سوریه بود.

وی همچنین یادآورشد: باید مراقب تحرکات و تفکرات تروریست ها باشیم تا آنها در قالب دیگری فعالیت تروریستی نکنند.

سخنگوی دولت  در ادامه به تشریح اقدامات و مصوبات دولت پرداخت و  علام کرد: ۸میلبون و 872هزار تن گندم به ارزش 11هزار و 593میلیارد تومان از کشاورزان خریداری تضمینی شد که صددر صد آن به کشاورزان پرداخت شد، پرداخت اعتبارات عمرانی هم از مرز 30هزار میلیارد تومان گذشت.

وی همچنین با بیان اینکه انتقاد  از مسکن مهر سرپل ذهاب به جا بود، گفت: این انتقاد سیاسی نبود. اگر انتقاد مطرح نمی شد یعنی از این موضوع مهم به راحتی گذشته ایم

نوبخت تاکید کرد: انتقاد به مسکن مهر سرپل ذهاب باید انجام می‌شد،این انتقاد به پیمانکار است نه به دولت قبل. انتقاد به مسکن مهر سرپل ذهاب به معنای بی کیفیتی همه مسکن مهر کل کشور نیست چون پیمانکار مسکن مهر در کشور یک پیمانکار نبوده است.اینکه به هر انتقاد دولت برچسب سیاسی کاری بخورد درست نیست، انتقاد از مسکن مهر سرپل ذهاب به حق و به جا بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار