کد خبر: ۲۹۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴
جمعی از نمایندگان مجلس پس از نطق کریمی‌قدوسی به درگیری لفظی پرداختند.
به گزارش آرانیوز، در جلسه علنی روز چهارشنبه 24 آبان، قوه مقننه پس از نطق جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی که اشاره‌ای به نطق میان دستور روز دوشنبه مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس داشت و مباحثی درباره فتنه سال 88 بیان کرد، جمعی از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس به کریمی‌قدوسی اعتراض کردند.

 مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت گفت: من تنها حدیثی از حضرت علی (ع) می‌گویم و بحث دیگری را مطرح نمی‌کنم.پس از اظهارات پزشکیان‌، حاجی‌بابایی و محسن کوهکن با قرار گرفتن در مقابل جایگاه هیأت رئیسه به مسعود پزشکیان یادآوری کردند که نمی‌تواند پاسخ اظهارات کریمی قدوسی را بدهد.

 پس از تمام شدن صحبت های کریمی قدوسی،‌ پزشکیان که ریاست مجلس را بر عهده داشت، گفت: «متشکر هستم. این اسناد را به من بدهید. البته من در پاسخ به شما این حرف از حضرت علی می گویم، و نه چیزی اضافه‌ای. حضرت علی می گویند...» در این میان پزشکیان به دلیل اعتراض برخی نمایندگان مبنی بر اینکه بر اساس آیین نامه داخلی امکان پاسخ دهی به نطق نمایندگان را ندارد، صحبت هایش را قطع کرد و در برابر همهمه ایجاد شده گفت: «دعوا راه بیندازید! اشکال ندارد، این بحث هایی که ایشان کردند شامل ماده 79 می شود و من می توانم به آن پاسخ دهم. اما اشکال ندارد. دعوا راه بیندازید!»

اعتراف به وجود «باند اصفهانی‌ها» در فوتبال

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن می‌گوید اگر درایت «اصفهانی‌های فوتبال» نبود، باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی مجوز حرفه‌ای سازی نمی‌گرفتند! وی به یکباره خاطرنشان کرد: تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال امسال در لحظه آخر و (برای گفتن این جمله معذرت خواهی می کند) با درایت اصفهانی های فوتبال توانستند مجوز حرفه ای بگیرند؛ با درایت افرادی مثل مهدی تاج و محمدرضا ساکت! اگر درایت اصفهانی ها نبود، این تیم ها با این حجم از بدهی در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشتند!

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار