کد خبر: ۲۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
گروه هنری «آنید» قصد دارد تابلوهایی را با محوریت نوستالژی‌های دهه ۶۰ به نمایش بگذارد.
به گزارش آرانیوز، بهناز طراح ـ سرپرست گروه هنری آنید اظهار کرد:سبک این آثار روایی است و ۲۳ خانم عضو این گروه همه باهم روی آثار کار کرده‌اند و اینگونه نیست که هر تابلو متعلق به یک نفر باشد.

او ادامه داد: ما نمایشگاه خود را ابتدا در موزه «رضا عباسی» تهران و سپس به ترتیب در گالری‌ «میکا» کیش، گالری «آشنا» شیراز و گالری «زنگنه» در همدان برگزار کردیم؛ در حال حاضر نیز قصد داریم چهارشنبه اول آذرماه این نمایشگاه را در جزیره قشم به به روی دیوار ببریم. پس از این نیز می‌خواهیم آثار را در ترکیه و ایتالیا به نمایش بگذاریم.

او توضیح داد: گروه هنری «آنید» زیر مجموعه آموزشگاه نقاشی نقش قلم با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه‌ای و ثبت شده در سازمان ثبت اسناد کشور با ۲۳ عضو خانم در سال ۱۳۹۴ تشکیل شد، هدف برگزاری سلسله نمایشگاه‌های نقاشی و ترویج فرهنگ صلح و دوستی در ایران و سایر کشورهای جهان است.

سرپرست گروه هنری آنید پیش از این درباره این نمایشگاه اظهار کرده بود: «آثار این نمایشگاه به‌ صورت گروهی و با تکنیک اکریلیک روی بوم خلق شده‌اند. این نقاشی‌ها ابعاد بزرگی دارند و همه هنرمندان در خلق شدن آن‌ها نقش داشته‌اند. نوستالژی‌های دهه ۶۰ و همبستگی‌ها و اتحادی که در آن دوران وجود داشت موضوع نقاشی‌های هنرمندان است. در این آثار فضای جبهه و جنگ، مادران دهه ۶۰، بازی‌های بچه‌ها و ... به تصویر کشیده شده است.»

او همچنین درباره نام این گروه توضیح داده بود: « نوان «آنید» از سه کلمه آیین، نیاکان، یکرنگی و دوستی گرفته شده و نماد گروه نیز گل انار است که سمبل صلح و دوستی به‌شمار می‌رود. این نمایشگاه پس از تهران در کیش هم برگزار می‌شود و گروه در نظر دارد که سلسله نمایشگاه‌هایی از این دست برگزار کند.»

انتهای پیام

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار