کد خبر: ۲۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
مدیریت بانک قرض الحسنه رسالت گفت: با گذشت 3 روز از مراسم اربعین بانک قرض الحسنه رسالت همچنان به زائران در حال بازگشت از کربلای معلی در پایانه های مرزی شلمچه و چزابه در حال خدمات رسانی است.
حسام الدین باشی زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آرانیوز اظهار کرد: با گذشت 3 روز از مراسم اربعین و با توجه به پیش بینی خروج زائران تا روز دوشنبه 22 آبان ماه جاری، بانک قرض الحسنه رسالت همچنان به زائران در حال بازگشت از کربلای معلی در پایانه های مرزی شلمچه و چزابه در حال خدمات رسانی است.

وی افزود: خوشبختانه تنوع و تسهیل در ارائه و دریافت خدمات بانکی موجب شد تا امسال نیز خدمات بانک قرض الحسنه رسالت در مرزهای کشور مورد استقبال قرار گیرد.

مدیریت بانک قرض الحسنه رسالت بیان کرد: از دهه دوم ماه محرم برنامه‌ریزی‌های لازم برای نصب خودپردازهای ثابت و سیار و همچین استقرار پیشخوان‌ها برای ارایه خدمات بانکی به زائران اربعین حسینی در مرزهای کشور انجام شد.

وی اذعان کرد: راهبران بانک قرض الحسنه رسالت در محل استقرار خودپردازها و پیشخوان‌ها، برای هرگونه راهنمایی و پاسخگویی به هموطنان حضور مستمر خواهند داشت.

تا به این زمان بیش از 380 هزار نفر برای زیارت عتبات عالیات از مرز چذابه عبور کرده اند و از این تعداد تا کنون 253 هزار نفر به میهن اسلامی بازگشته اند.

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار