کد خبر: ۲۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
نماینده مردم آبادان گفت: در قبال مردم نمی توانیم چشم بر کم کاری و ناتوانی مسئولین ببندیم. بنده جناب شهبازی را فردی کم کار و کم تحرک در راستای وظایف محوله می بینم و این امر را به استاندار و وزیر کشور بارها متذکر شده ام.
به گزارش آرانیوز، غلامرضا شرفی در این جلسه که به دعوت فعالین فرهنگی و اجتماعی مسجد امام محمد باقر علیه السلام واقع در خیابان ۴ اصلی احمد آباد دعوت شده بود بنا به درخواست این عزیزان دقایقی را به تحلیل مسائل سیاسی روز از جمله تحولات منطقه و سخنان سخیف و خارج از قاعده رییس جمهور امریکا پرداخت.

سپس جلسه به صورت پرسش و پاسخ با موضوع های متنوع تر اعم از مسائل و معضلات شهری ادامه پیدا کرد ، شرفی در پاسخ به پرسش های مطرح شده گزارش کاری در رابطه با فعالیتهای ۱۶ ماهه نمایندگان آبادان گزارشی از اشتغال، بهداشت و درمان، شیلات و صیادی، آب و فاضلاب، بنادر و کالای ملوانی، منطقه آزاد اروند و ... ارائه نمود.

همچنین نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد فرماندار ویژه آبادان عنوان کرد: ما با هیچ کس دشمن نیستیم، اما بر اساس تعهد و مسئولیتمان در قبال مردم نمی توانیم چشم بر کم کاری و ناتوانی مسئولین ببندیم. بنده جناب شهبازی را فردی کم کار و کم تحرک در راستای وظایف محوله می بینم و این امر را به استاندار و وزیر کشور بارها متذکر شده ام.
مرجع/کانال اخبار و اطلاع رسانی دفتر غلامرضا شرفی
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار