کد خبر: ۲۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: باید مشکل اینترنت و آنتن‌دهی تلفن همراه در نقاط روستایی شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر حل شود.
به گزارش آرانیوز، اقبال محمدیان ظهر امروز در نشست با سرپرست مخابرات منطقه خوزستان ضمن تبریک انتصاب وی به این سمت اظهار کرد: اغلب شهرهای خوزستان به دلایل مختلف با عقب‌ماندگی‌هایی مواجه شده‌اند که لازم است مدیرانی برای رفع این مشکلات برنامه‌ریزی و چاره‌اندیشی کنند.

وی افزود: یکی از این مشکلات، نبود اینترنت و آنتن دهی نامناسب تلفن همراه در روستاها است که انتظار می‌رود، مخابرات استان خوزستان برای رفع این مشکلات چاره‌اندیشی اساسی کند و این مشکل را به سرعت حل کند.


عضو کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی وجود تلفن همراه و اینترنت در روستاها جزو بدیهی‌ترین نیازهای زندگی به شمار می‌رود، عنوان کرد: فراهم نبودن زیرساخت مناسب آنتن دهی تلفن در روستاها، مهاجرت به شهرها را تشدید می‌کند و این اصلاً خوشایند نیست. در مدت اخیر مردم ساکن در روستاهای رامهرمز و رامشیر گله‌مندی‌های بی‌شماری از نبود اینترنت و کیفیت پائین و در برخی موارد نبود آنتن دهی تلفن همراه داشته‌اند که این امر یکی از اولویت‌های من برای رفع محرومیت از چهره روستاهای این حوزه انتخابیه شده است.


محمدیان افزود: این مشکلات در مناطقی مثل ابوالفارس رامهرمز بسیار شدیدتر است و باید به سرعت برای رفع آن راهکاری اتخاذ کرد. ضمن اینکه برای هرگونه کمک به این حوزه اگر لازم باشد با وزیر ارتباطات و فناوری نیز نشستی خواهم داشت.


نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار