کد خبر: ۲۸۳۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
با حضور نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی شیفت عصر درمانگاه ایثار اهواز مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش آرانیوز، همایون یوسفی با اذعان به خدمات خوب و شایسته مدیریت درمان تأمین اجتماعی افزود: از دیرباز شاهد خدمات و زحمات جلیلی در استان خوزستان بوده است و از این رو خدمات تأمین اجتماعی و مدیریت وی را قابل تحسین و شایسته تقدیر دانست.
 
صادق جلیلی مدیر درمان استان خوزستان با اشاره به راه اندازی شیفت عصر درمانگاه ایثار اهواز که باعث توسعه خدمات و ارتقای کمی و کیفی درمان و رضایتمندی بیمه شدگان خواهد بود، اظهارداشت: خدمت به مردم جزو اهداف اصلی و اصول راهبردی سازمان تأمین اجتماعی است، طی سال جاری با اجرای طرح هتلینگ در ۶ بیمارستان استان و توسعه و بازسازی اورژانس بیمارستان امیرالمومنین و دو شیفته شدن درمانگاههای اهواز، خدمات بهتری به بیماران ارائه خواهد شد.

 وی گفت: اورژانس بیمارستان امیرالمومنین اهواز با ۲۶ تخت که یکی از بهترین اورژانس های غرب کشورخواهد بود درسال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
 
گفتنی است درمانگاه ایثار اهواز در امانیه واقع شده و با بهره گیری از پزشکان عمومی و متخصص روزانه به بیش از ۳۰۰ نفر خدمات درمانی ارائه خواهد داد.

مدیردرمان تأمین اجتماعی استان خوزستان در پایان از حسن نظر و حمایت های یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی نسبت به تأمین اجتماعی صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.




انتهای پیام/
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
1
0
لطفا سایت نوبت دهی رایانه ای راه اندازی شود
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار