کد خبر: ۲۸۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
مسئول بسیج دانش‌آموزی بوشهر:
بوشهر - مسئول بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر گفت: مشاوران ترامپ قصه دلاوران بوشهری را برای او از نو بخوانند.

به گزارش آرانیوز، مهراب کیانی در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور در جوار شهدای گمنام شهرستان دیر اظهار داشت: شوق و علاقه نوجوانان برای زیارت از مناطق عملیاتی دفاع مقدس نشان از شور و حرارت انقلابی دارد که هر روز نیز به این شور حرارت افزوده می‌شود امثال شهید حججی‌ها نمونه‌ای از همین جوانان و نوجوانان انقلابی است.

کیانی با اشاره به صحبت‌های روز گذشته رئیس جمهور آمریکا، تصریح کرد: ترامپ هنوز در دوران گاوچران‌ها سیر می‌کند وگرنه ایران اسلامی امروز یک قدرت بزرگ منطقه‌ای است که در برای تمام دنیای استکبار ایستاده است و توان آن را دارد که خواب خوش ترامپ و دوستان منطقه‌ای خود را بیش از گذشته آشفته کند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دستاوردهای راهیان نور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: عشق علاقه جوانان ایرانی به دفاع از وطن هر روز بیش از گذشته است و ما روزانه شاهد ابراز علاقه جوانان برای حضور در میدان مقاومت هستیم و دشمنان باید خواب تهاجم به ایران را ببینند.

اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی

این کارشناس مسائل ایران و خاورمیانه با بیان اینکه کاش مشاوران ترامپ قصه دلاوران بوشهری را برای او از نو بخوانند، اظهار داشت: بوشهری‌ها دو قرن در مقابل استعمار و استکبار ایستاده‌اند و نادر مهدوی و یارانش تجهیزات نظامی آمریکایی به قعر خلیج فارس فرستادند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان بوشهر تاکید کرد: امروز اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران در حدی است که منافع آمریکا را در نقطه نقطه عالم به خطر خواهد انداخت و موشک‌های دور برد انقلاب اسلامی اهداف خود را در هزاران کیلومتر دورتر مورد هدف قرار می‌دهد.

وی افزود: کسی که امروز برای خوشایند حاکمان قبیله‌ای سعودی و دوستانش کتاب جغرافیای دوران مدرسه‌اش را زیر سوال می‌برد و از خلیج خود ساخته عربی می‌گوید باید خودش را آماده پاسخ‌های دندان شکن جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران کند.

آمریکا همان شیطان بزرگ است

کیانی با تاکید بر اینکه ایران امروز یک پارچه به دشمنی با آمریکا تبدیل شده است، اظهار داشت: اگر تا دیروز برخی‌ها احساس می‌کردند که می‌شود با آمریکا مذاکره کرد امروز برای همه ملت ایران روشن شده است که آمریکا همان شیطان بزرگی است که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند و شعار مرگ بر آمریکا شعار کوچک و بزرگ این ملت دلاور است.

مسئول بسیج دانش آموزی استان بوشهر بیان کرد: نفرت ملت ایران از سیاست‌ها و سیاسیون آمریکا مربوط به امروز دیروز نیست و ما بیش از نیم قرن است که با جنایت‌های آمریکای جهان‌خوان آشنا هستیم و زخم‌هایی از آنها خورده‌ایم که هیچ برجامی نمی تواند آن را ترمیم کند و خیانت آمریکا در برجام نیز مسئله را بیش از پیش برای ملت روشن کرد.

وی ادامه داد: اگر آمریکا می‌خواهد خود را با ملت بزرگ ایران درگیر کند حرفی نیست اما باید بداند که بعد از این درگیری آمریکا باید از تمام غرب آسیا خارج شود و حاکمان دست نشانده‌اش را نیز به حال خود رها کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار