کد خبر: ۲۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
برای فعالیت ۳۳ مرکز استانی
مدیر رسانه ای موکب حضرت معصومه (س) از ایجاد یک فضای استودیویی برای مجریان مراکز استانی در مسیر پیاده روی کربلا خبر داد.

به گزارش آرانیوز، پیام ابراهیم پور درباره موکبی که به عنوان پایگاه رسانه ای شبکه های استانی در مسیر پیاده روی کربلا قرار گرفته است، گفت: من اکنون مدیر رسانه ای موکب حرم حضرت فاطمه معصومه(س) هستم که در مسیر پیاده روی کربلا عمود ۱۰۸۰ قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ما در این موکب به اکثر شبکه ها مخصوصا به سیمای استان ها سرویس می دهیم یعنی برای اولین بار یک پایگاه رسانه ای ایجاد کرده ایم که همه شبکه های استان ها بتوانند برنامه زنده داشته باشند.

این تهیه کننده و برنامه ساز توضیح داد: مداحان، شاعران و حتی نمایندگان استانی که در طول مسیر به اینجا می رسند، می توانند یک یا دو شب را در این موکب به استراحت بپردازند. در این موکب استودیویی تعبیه شده است که بیشتر برای شبکه های استانی در نظر گرفته ایم.

وی ادامه داد: امیدوارم نمایندگان ۳۳ استان ما بتوانند به این موکب بیایند و با مخاطبان ارتباط بگیرند پیش از این نیاز بود برای پخش یک گزارش ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ای یک تیم رسانه ای و واحد سیار به کربلا اعزام شود و حالا من به عنوان مدیر رسانه ای موکب حضرت معصومه (س) همه این عوامل و امکانات را فراهم می کنم.

ابراهیم پور در پایان عنوان کرد: ما با برقراری یک استودیو و یک سری از عوامل امکاناتی را فراهم کرده ایم و به این ترتیب از هزینه های زیادی هم کاسته می شود و هر شبکه ای می تواند تنها با اعزام یک تهیه کننده و مجری از این موکب برنامه اش را به آنتن ببرد.

این کار به همت معاونت سیمای استان ها به ریاست علی دارابی اتفاق افتاده و این برای اولین بار است که چنین شرایطی برای استان های مختلف بوجود آمده است.

پیام ابراهیم پور پیش از این تهیه کنندگی برنامه های مختلفی از جمله «ماه عسل»، «شب های روشن»، «جشن رمضان»، «ماه نشان» و... را بر عهده داشته است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار