کد خبر: ۲۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
فرمانده نیروی دریایی سپاه:
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دشمنان هر اشتباهی در خلیج فارس و تنگه هرمز کنند اسیر قدرت جمهوری اسلامی ایران می شوند.

به گزارش آرانیوز، سردار علی فدوی صبح شنبه در مراسم نواختن زنگ مهر و زنگ آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر در مدارس شجره طیبه سپاه بیان داشت: برای رسیدن به بهشت باید از فضای مدارس آغاز کنیم و دانش آموزان می توانند با آموختن علم و تربیت معروف را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

وی عنوان کرد: برای رسیدن به بهشت تمامی امکانات و شرایط در جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است و می توانیم بهترین تصمیم را در راستای رسیدن به معروف و جایگاه تعالی انسانیت برسیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه در آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر قرار داریم، اظهارداشت: معروف یعنی بهشت و شجره طیبه برای هدایت و راهنمایی و انتخاب راه بهشت از جهنم آماده اند و می توانیم دستورات آنها را در زندگی رومره خودمان به کار بگیریم.

به گفته سردار فدوی، نیروی دریایی سپاه با حضور مقتدرانه در دریا وظیفه تامین امنیت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران را به عهده دارد تا دانش آموزان، دانشجویان و خانواده ها در امنیت کامل به تحصیل، علم اندوزی بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: اقتدر نیروی دریایی سپاه در دریا غیرقابل انکار است و تمامی فرماندهان آمریکایی به این قدرت و اقتدار اذعان دارند و دشمنان نظام هر اشتباهی در خلیج فارس کنند اسیر قدرت و اقتدار نیروی دریایی سپاه و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خواهند شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار