کد خبر: ۲۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳
فداكاری و ايثار را از مكتب عاشورای حسيني به نيكي باید آموخت و با تأسی به آن شخصيت جاودانه بشريت، نام خود را در تاريخ انقلاب اسلامي ثبت نمود.
به گزارش آرانیوز، اسماعیل جلیلی رئیس هیات مدیره بنیاد توسعه ملی ایران به‌مناسبت فرا رسيدن ماه محرم و آغاز هفته دفاع مقدس و اول مهر پيامی صادر كرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله (ص)

«اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاه»

همانا امام حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است.

عاشورا يك جنبش تاريخي عظيم است

بدون ترديد قيام مجاهدانه و متعبّدانه چهره ماندگار تاريخ كربلا، حضرت اباعبدالله الحسين(ع)، ياران بي مثال و اهل بيت آن حضرت، درسي‌است براي جامعه بشريت تا بياموزند كه رمز ماندگاري و عزت، ايمان و صبر و استقامت است.
طلیعه مهر امسال و آغاز بهار تعلیم و تربیت که با یاد و خاطره حماسه سازان و طلایه دارن دفاع مقدس و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان مقارن گرديده است، مایه تعالی فرهنگ ايثار و مقاومت و كسب علم و دانش براى مردم اين سرزمين است.
در سال جارى الفبای درس در مکتب مردم و از مهد تا دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مرور و بازآموزی درس نهضت حسینی است.
اينجانب ضمن تسليت فرارسيدن ماه محرم و ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان، و گراميداشت ياد و خاطره رشادت‌ها و ازخودگذشتگي‌هاي شهدا، جانبازان و ايثارگران هشت سال دفاع مقدس، اميدوارم دانش آموزان ، دانشجويان و طلاب و همه فرهيختگان عرصه علم آموزى در راه اعتلاى كشور موفق و پيروز باشند.
در پايان بر روح عرشي معمار كبير انقلاب درود ميفرستم و آرزوي طول عمر بابركت براي مقام معظم رهبري و توفيق خدمت براي همه خدمتگزارن توسعه و پيشرفت و آبادانى كشور را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

اسماعیل جلیلی
رییس هیات مدیره بنیاد توسعه ملی ایران
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار