کد خبر: ۲۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
قاسمی خبر داد
تهیه‌کننده برنامه طنز دکتر سلام از توزیع ۱۴ هزار کارت برای شرکت کنندگان در جشن چهار سالگی دکتر سلام در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی، با وجود سنگ اندازی مسئولان دولتی خبر داد.
به گزارش آرانیوز، هادی قاسمی تهیه کننده برنامه طنز دکتر سلام  با اشاره به سابقه برنامه طنز «دکتر سلام» اظهار داشت: این برنامه از دولت دهم و قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال 92 شروع به کار کرده و مسائل سیاسی و اجتماعی را در قالب طنز و با نگاه دانشجویی بررسی می‌کند.

وی افزود: در 4 سال گذشته این برنامه توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند تا جایی که کانال تلگرامی دکتر سلام حدود 400 هزار عضو داشته و در فضای مجازی جزو پرمخاطب‌ترین طنزهای سیاسی است.

تهیه کننده برنامه طنز دکتر سلام خاطرنشان کرد: جشن یک‌سالگی دکتر سلام در لانه جاسوسی و سال دوم در سالن وزارت کشور و همچنین جشن 3 سالگی در ورزشگاه شهدای هفتم تیر برگزار شد. امسال با توجه به میزان استقبال و افزایش جمعیت قرار شد در ورزشگاه 12 هزار نفری ازادی برگزار شود.

قاسمی افزود: تاکنون حدود 25 هزار ثبت‌نام اولیه شده و 14 هزار نفر کارت ورود دریافت کرده‌اند تا در مراسم شرکت کنند. از 70 روز قبل اقدام به کسب مجوزهای لازم از فرمانداری، استانداری، اداره اماکن انجام شده و حدود 40 روز قبل مجوز رسمی برگزاری از فرمانداری دریافت شد و براساس آن قراردادی با ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی انعقاد کردیم.

تهیه کننده برنامه طنز دکتر سلام با بیان اینکه علی‌رغم داشتن مجوز و قرارداد با ورزشگاه آزادی از چند روز گذشته از طرف حراست وزارت ورزش و جوانان اقداماتی برای برگزار نشدن این برنامه در ورزشگاه آزادی اتفاق افتاده است، گفت: عوامل دکتر سلام روز گذشته برای آماده‌سازی فضای ورزشگاه اقدام کردند و نور، صدا و بقیه موارد آماده شده است اما امروز که برای ادامه کار خواستار ورود به ورزشگاه بودند اجازه ورود به آنها داده نشده و تا به حال نیز اجازه نداده‌اند.

وی تصریح کرد: ما که مسائل را از طریق وزارت کشور، ورزش و خود دولت در حال پیگیری هستیم اما تا به حال دلیل قانع کننده‌ای برای ممانعت از ورود  اعضای گروه دکتر سلام داده نشده است علی‌رغم اینکه مجوز ما از دستگاه‌های مربوطه و قرارداد با ورزشگاه آزادی وجود دارد.

قاسمی با اشاره به اینکه ظاهرا با این مجموعه برخورد سیاسی شده و همه اشاره به این دارند که از رده‌های بالا تحت فشار هستیم، اظهار داشت: برنامه جشن 4 سالگی دکتر سلام علی‌رغم تمام مشکلات پنج‌شنبه برگزار خواهد شد و تا این لحظه نیز محل برگزاری همان ورزشگاه آزادی است چون به صورت مکتوب تا این زمان به ما چیزی ابلاغ نشده است و فقط مشکل، عدم اجازه ورود عوامل این برنامه به ورزشگاه است.

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار