کد خبر: ۲۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران:
معاون امور اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به افتتاح پانزدهمین دوره نمایشگاه عطر سیب گفت: این نمایشگاه ۲۰شهریورماه افتتاح و تا ۳۰ شهریور و همزمان با شروع ماه محرم آماده خدمت رسانی خواهد بود.

به گزارش آرانیوز، مجتبی عبداللهی در بازدید از مراحل آماده سازی نمایشگاه عطرسیب با بیان اینکه هدف برگزاری نمایشگاه عطر سیب کمک به مساجد و هیئت ها و حسینیه ها همزمان با فرارسیدن ماه محرم و مراسم تاسوعا و عاشورا اربعین حسینی است گفت: این دوره نمایشگاه با حمایت از کارآفرینان و توزیع اقلام و محصولات  کارآفرینان و با تکیه بر اقتصاد مقاومتی برگزار شده و توجه ویژه ای به موضوعات فرهنگی صورت گرفته است.

او با بیان اینکه امسال نسبت به دوره گذشته بر غنای نمایشگاه افزوده شده است، گفت:نسبت به سال گذشته حضور افراد کارآفرین و تولیدکننده چهل درصد افزایش یافته است.

عبداللهی با اشاره به اینکه با هماهنگی صورت گرفته با سازمان تبلیغات اسلامی حضور تمامی هیئت ها و حسینیه ها و تکایا و مساجد در این دوره نمایشگاه قطعی است تصریح کرد: امیدواریم خدمت رسان خوبی بوده و موجب تسهیل امور هیئت های مذهبی شویم.
او با اشاره به تامین مایحتاج هیئت ها در بحث اقلام صوتی، لوازم آشپزی، پرچم، لباس، زنجیر و طبل و سایر لوازم گفت: در خصوص مباحث فرهنگی نیز ویژه برنامه های خاص و جدیدی در نظر گرفته شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار