کد خبر: ۲۷۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
شهردار تهران در مورد شایعه تغییر چهار نفر از معاونان شهرداری تهران گفت: این مسئله امروز ظهر مشخص می‌شود.
به گزارش آرانیوز، محمدعلی نجفی در حاشیه افتتاح موزه استاد علی اکبر صنعتی در مورد تغییرات شهرداری و وضعیتی که یکی از خبرنگاران از آن به عنوان وضعیت برزخی در شهرداری تهران نام برد اظهار کرد: ان شاءالله تمام مدیران و کارکنان شهرداری بهشتی هستند و کسی برزخی نیست. مسئله جابجایی مدیران امری طبیعی است و به خصوص زمانی که مدیری تغییر می‌کند این شرایط به وجود می‌آید که برای پیشبرد برنامه‌های خودش افرادی را جابه‌جا کند.

وی اضافه کرد: من چندین جلسه با مدیران شهرداری برگزار کردم و گفتم که با قدرت کارشان را ادامه بدهند و هر زمان که نیاز به ایجاد تغییرات ضروری بود، قطعا به مدیران اطلاع رسانی می‌شود. فکر نمی‌کنم مشکلی پیش بیاید و تمام مجموعه شهرداری با قدرت کار خود را دنبال خواهند کرد.

شهردار تهران در مورد قسم خوردنش به عنوان شهردار عنوان کرد این مسئله برای اعضای شورای شهر در قانون پیش بینی شده است؛ اما در مورد شهردار چیزی عنوان نشده است. کاری که شورای شهر انجام داد به نظر من ابتکار خوبی بود زیرا وقتی یک نفر به قرآن قسم یاد می‌کند در طول دوران خدمت این مسئله دائما ذهن او را فرا می‌گیرد.

وی در مورد دعوت شدنش به جلسات هیات دولت، گفـت: از دیروز به هیات دولت دعوت شدم و از حسن نظر رئیس جمهور تشکر می‌کنم. با توجه به اینکه از قبل برای روز گذشته برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته بود موفق به حضور در جلسه هیات دولت نشدم اما قطعا از جلسه آینده در هیات دولت حضور خواهم داشت.

شهردار تهران در مورد اینکه چه مطالبه‌ای از هیات دولت دارد گفت: ما مطالبه خاصی نداریم و برای هماهنگی‌های بیشتر در خدمت دولت خواهیم بود. این حضور در جلسات هیات دولت باعث تسری کارهای شهرداری تهران و هماهنگی با دستگاه‌ها می‌شود و نتیجه آن برای شهرداری و مردم مناسب است.

شهردار تهران اضافه کرد: وقتی شهردار تهران در جریان سیاست‌ها و آخرین تصمیمات دولت باشد این موضوع می‌تواند به کارهای شهرداری کمک مناسبی بدهد.

نجفی در مورد تغییر احتمالی چهار نفر از معاونانش گفت: نتیجه این موضوع امروز ظهر مشخص می‌شود.

انتهای پیام

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار