کد خبر: ۲۶۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
فرماندار نطنز:
نطنز - فرماندار نطنز گفت: جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز با تکیه بر توان داخلی و کمترین هزینه، بهترین بهره وری در مسائل اجتماعی را دارد و در آن خبری از تجملات و هزینه های اضافی نیست.

به گزارش آرانیوز، یوسف حسنی، عصر سه شنبه در دیدار با عوامل اجرایی سومین جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز اظهار کرد: این جشنواره از جمله اقدامات موثر فرهنگی هنری در مجموعه شهرستان است که با همت شهرداری، انجمن هنرهای نمایشی و حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر نطنز برگزار می شود.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه های فرهنگی کاری بسیار دشوار است چراکه همواره با نظرات و نقد های متفاوتی روبروست، لذا اجرای چنین برنامه هایی به زمان و دقت بیشتری نیاز دارد تا بتواند ضمن تأثیرگذاری موجب جلب رضایت حداکثری شود.

فرماندار نطنز افزود: برگزاری این جشنواره شور و نشاط اجتماعی خاصی را در شهر ایجاد می کند که حمایت همه جانبه شهرداری از چنین برنامه های فرهنگی و ایجاد فضای سالم و پویا در جامعه قابل تقدیر است.

وی تأکید کرد: برگزاری کارهای فرهنگی و اینگونه جشنواره ها هزینه های هنگفتی را در بر دارد، اما جای خوشحالی است که جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز با تکیه بر توان داخلی و کمترین هزینه، بهترین بهره وری در مسائل اجتماعی را دارد و در آن خبری از تجملات و هزینه های اضافی نیست.

حسنی در ادامه اضافه کرد: در مجموعه فرمانداری و همه دستگاه های اجرایی شهرستان وظیفه خود می‌دانیم که پتانسیل های موجود را در اختیار این جشنواره قرار دهیم تا با هماهنگی بیشتر این برنامه فرهنگی بزرگ در مجموعه استان برگزار شود و لازم است همه مسئولان کمال همکاری را داشته باشند.

وی در پایان یادآور شد: از آنجائی که تئاترهای میدانی در نقاط مختلف شهر، مستقیماً با مردم در ارتباط است، می‌طلبد نیروی انتظامی حضور فعال، مستمر و قوی تری برای تأمین امنیت و برقراری نظم در برگزاری تئاترها داشته باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار