کد خبر: ۲۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
متهم ردیف دوم پرونده فساد نفتی:
مهدی شمس در آخرین دفاعیات خود خطاب به رئیس دادگاه گفت: تمام کارهایم را با مقامات امنیتی در جریان گذاشته بودم و این کارها با تایید آنها انجام شد.

به گزارش آرانیوز، صبح امروز ششمین جلسه رسیدگی به اتهامات هم دستان بابک زنجانی در شعبه ۲۸ دادگاه عمومی و انقلاب تهران به ریاست قاضی مقیسه آغاز شد.

مهدی شمس در آخرین جلسه ارائه دفاعیات خود با اشاره به اینکه در طول سه سال اخیر بارها سعی به کمک کردن داشتم گفت: نکته‌ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که من تمام کارهایم را با مقامات امنیتی در جریان گذاشتم و تمامی کارها با تأیید آنها صورت گرفت. من می‌توانستم شرکتی که در اختیارم بود را بفروشم و پول‌ها را به جیب بزنم.

وی با انتقاد از اینکه به عدم همکاری متهم شده است، خطاب به رئیس دادگاه گفت: من تمام تلاشم را در طول سه سال اخیر برای کمک به پرونده انجام دادم اما با دست و پای بسته یک کشتی‌گیر چگونه می‌تواند به میدان برود؟

متهم ردیف دوم پرونده فساد نفتی اظهار داشت: از محضر دادگاه درخواست ارائه دفاعیاتم در یک جلسه غیرعلنی را دارم.

مهدی شمس در پایان دفاعیات علنی خود با اشاره به اصل ۵۶ قانون اساسی گفت: بر اساس اصل ۵۶ قانون اساسی اصول اعتدال و قوانین مرتبط با پرونده درخواست دارم به دور از پیش داوری و با توجه به سایر افراد ذی‌نفع حکم عادلانه برایم صادر شود. علاوه بر این امیدوارم یک جلسه غیرعلنی نیز برای بیان برخی ناگفته‌ها برگزار شود.

وی افزود: دفاعیه نهایی را از طریق وکلایم به دادگاه ارائه می‌دهم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار