کد خبر: ۲۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
با پیگیری های معاون مدیرعامل شرکت نفت در امور عملیات غیرصنعتی، کمک ۲۹۰ میلیارد ریالی وزارت نفت به شهرستان بهمئی رسید.
به گزارش آرانیوز، با پیگیری خلیلی معاون شرکت ملی نفت ایران به دستور وزیر نفت جلسه‌ای با حضور سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، هاشمی‌پور نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمیی، چرام ولنده در مجلس شورای اسلامی همچنین معاون برنامه ریزی و تعدادی دیگر از مسئولان وزارت نفت در محل شرکت ملی نفت ایران، در خصوص کمک‌های مالی و اعتباری وزارت نفت برای توسعه شهرستان بهمئی تشکیل شد.

در این جلسه استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: شهرستان بهمئی در یکی از مناطق نفت خیز واقع شده که در عین حال از محروم‌ترین شهرستان‌های کشور می‌باشد.

خادمی این شهرستان را دارای پتانسلیلهای بالای نفت و انرژی برشمرد و افزود: شهرستان بهمیی نیازمند مساعدت و توجه ویژه وزارت نفت است.
استاندار تصریح کرد: با پیگیری و تاکیدات لازم در این جلسه وزارت نفت اعلام کرد در سال جاری حدود ۲۹۰ میلیارد ریال طرح و پروژه مهم و تاثیر گذار در سطح شهرستان نفت خیز بهمئی اجرا خواهد کرد.

خادمی یادآور شد: در این نشست مقرر شد که ظرف یک ماه آینده با هماهنگی مجموعه کار‌شناسان وزارت نفت و فرماندار شهرستان بهمئی، بسته‌ای شامل درخواست‌های شهرستان و استان در حوزه‌های مختلف اجتماعی تدوین و برای تصویب نهائی به وزارت نفت اعلام شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار