کد خبر: ۲۶۰۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۲، تیبا، تیبا هاچ‌بک، ساینا، ام‌وی‌ام ۱۱۰ اس، سمند، پژو پارس، پژو ۴۰۵، لیفان ایکس ۶۰ و ام‌وی‌ام ۵۵۰ همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی تولید می‌شوند.
به گزارش آرانیوز، پیش از این ایسنا با بررسی گزارش ارزیابی کیفیت خودروهای تولیدی در اردیبهشت ماه امسال گزارش داده بود که حدود ۱۰ مدل از خودروهای سواری داخلی در پایین‌ترین سطح کیفی قرار دارند.

در این شرایط بررسی گزارش جدید ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی (خرداد ۱۳۹۶) نشان می‌دهد که تغییری در کیفیت این خودروها صورت نگرفته و برخی از محصولات تولیدی از سوی ایران خودرو، سایپا، مدیران خودرو و کرمان خودرو همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی تولید می‌شوند.

این خودروها شامل سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۲، تیبا، تیبا هاچ‌بک و ساینا (محصولات سایپا)، ام‌وی‌ام ۱۱۰ اس و ام‌وی‌ام ۵۵۰ (محصولات مدیران خودرو)، سمند، پژو پارس و پژو ۴۰۵ (محصولات ایران خودرو) و لیفان ایکس ۶۰ (محصول کرمان خودرو) هستند که تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در مدل ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی، این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره کسب می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین سطح کیفی و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.

این وضعیت در حالی است که کارشناسان با ادامه تولید خودروهای تک ستاره با سطح کیفی پایین مخالف بوده و معتقد هستند که تولید این خودروها باید متوقف شود.

انتهای پیام


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حامی سردار سرتیپ خلبان امیر حیات مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
0
0
خودروهای ساخت داخل واقعا بی کیفیت هستند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار