کد خبر: ۲۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نشست غیرعلنی نمایندگان خانه ملت با حضور وزرای کشور و اطلاعات فردا (۲۱ خرداد) برای بررسی حادثه تروریستی روز چهارشنبه در پایتخت، برگزار می‌شود.
به گزارش آرانیوز، اسدالله عباسی درباره عملیات تروریستی اخیر در مجلس گفت: با توجه به اینکه تروریست‌ها توانستند خود را به پایتخت برسانند و به دو مرکز حساس کشور ورود کنند لذا وزرا باید به مجلس آمده و در این مورد پاسخگو باشند، زیرا ما قانع نشده‌ایم که به چه دلیل تا این حد توانسته‌اند، نفوذ کنند؟

وی ادامه داد: نشست غیرعلنی نمایندگان خانه ملت با حضور وزرای کشور و اطلاعات فردا (۲۱ خرداد) برای بررسی حادثه تروریستی روز چهارشنبه پایتخت برگزار می‌شود.

عباسی تصریح کرد: از دهه ۶۰ به این طرف بروز جنین حوادثی در کشور را شاهد نبوده ایم و باید دید چه اتفاقی افتاده که تروریست‌ها توانستند ماموران را غافلگیر کرده و وارد یک مرکز مهم تصمیم گیری کشور شوند و هزینه مادی و معنوی زیادی را به کشور تحمیل کنند؟ پاسخگوی این مشکل، وزرای کشور و اطلاعات هستند.

این عضو هیئت رئیسه مجلس درباره زمان بهره برداری مجدد از ساختمان دفاتر نمایندگان نیز اضافه کرد: ساختمان مورد هجوم تروریست‌ها در دست تعمیر است، اما از فردا بخشی از طبقات این ساختمان قابل استفاده خواهد بود.

عباسی درباره برگزاری جلسه صحن علنی و نشست کمیسیون‌ها نیز گفت: فردا برنامه صحن علنی و نشست کمیسیون‌ها در عصر را خواهیم داشت و مجلس مانند گذشته روال کاری خود را انجام می‌دهد.

وی درپاسخ به این سوال که آیا از مسئولان نظامی کشور هم کسی در این نشست حضور خواهد داشت، گفت: آنها نیز بطور مجزا با هیئت ریسه صحبت هایی را خواهند داشت .

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار