کد خبر: ۲۵۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ تهران خبر داد؛
ری- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ تهران از ساخت سه چرخه با طراحی جدید برای آموزش توان یابان این منطقه خبرداد.

به گزارش آرانیوز، ابوذر ریاضی ظهر سه شنبه با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به محدودیتی که توان یابان در استفاده از دوچرخه دارند، بوستان آموزش ترافیک منطقه ۲۰ به ساخت سه چرخه با طراحی جدید و متناسب با این افراد اقدام کرده است تا در زمان های آموزش از آن استفاده کنند.

ریاضی با اشاره به اینکه این طرح جدید سه چرخه مورد استقبال کم توانان و خانواده های آنها قرار گرفته است، افزود: این اقدام به ابتکار بوستان آموزش ترافیک منطقه ۲۰ و با استفاده از دوچرخه های غیرقابل استفاده و اسقاطی انجام شده است.

وی به بهره مندی توان یابان از امکانات تفریحی، ورزشی، آموزشی و فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: آموزش های بوستان ترافیک منطقه ۲۰ در چهارشنبه های هر هفته به توان یابان اختصاص دارد و از شهریور سال ۹۵ تاکنون، ۸۳۷ نفر آموزش های ترافیکی را به کودکان کم توان و ناتوان جسمی و ذهنی ارائه داده اند.

معاون شهردار منطقه ۲۰ یادآور شد: آشنایی با قوانین اولیه و ضروری ایمنی در عبور و مرور، برپایی کارگاه های آموزشی متنوع هنری و نمایشی از جمله آموزشی های ارائه شده به توان یابان است که همچنان ادامه دارد و علاقه مندان برای بهره مندی از این امکان می توانند با شماره ۵۵۹۶۶۶۰۵ تماس بگیرند.

Facebook Twitter Google+ اشتراک
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار