کد خبر: ۲۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۵
به منظور ارج نهادن به رشادت های رزمندگان اسلام و ادای احترام به شهدا و دیدار با همکاران، مدیردرمان تأمین اجتماعی استان خوزستان امروز چهارشنبه به خرمشهر سفر می کند.
به گزارش آرانیوز (اختصاصی)، جلیلی مدیر درمان تأمین اجتماعی استان خوزستان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر امروز با عزیمت به شهرستان خرمشهر درپلی کلنیک تأمین اجتماعی این شهر حاضر می شود.

شنیده ها حاکی است که جلیلی با دست پر به خرمشهر می رود مقرر است به میمنت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر از تمامی همکاران و کارکنان پلی کلنیک به نمایندگی از مردم غیور خرمشهر به صورت مالی و معنوی تجلیل نماید.
 
از دیگر برنامه های جلیلی دیدار با امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه پاسداران خرمشهر و شرکت درنماز جماعت ظهر و عصر در مسجد جامع خواهد بود.
 
گفتنی است به مناسبت چهارم خرداد نیز چنین مراسمی در شهرستان دزفول برپا خواهد شد. چهارم‌خرداد در تقویم ایران بنام دزفول نامگذاری شده است.
 
دزفول در طول ۸ سال دفاع مقدس زیر بارانی از موشک و راکت قرار داشت و مردم این شهر جانانه از خاک میهن دفاع کردند و میزبانان فداکار و پایگاه مطمئنی برای رزمندگان بودند.
 
لذا با دستور جلیلی مراسمی در این شهرستان با حضور همکاران و خانواده های آن ها در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد دزفول روز پنج شنبه برگزار خواهد شد. ‌
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار