کد خبر: ۲۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۹
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: درمجموع یکصد و بیست میلیارد تومان باقی مانده بدهی سازمان های استان به این اداره کل است، 4 میلیارد تومان باقی مانده بدهی پتروشیمی ماهشهراست که تا به این زمان چک های این شرکت برگشت خورده است.
محمد تقی زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آرانیوز اظهار کرد: تربیت بدنی، بهداشت و میدان بازی بچه ها برای ما اولویت است، اعتقاد من این است که بارانداز نهایی آموزش و پرورش در خانه کنکور نیست، ما نباید با کشاندن کنکور به مقاطع پایین تحصیلی فرزندانمان را دچار آسیب کرده و تحت فشار قرار دهیم.

وی افزود: درارزیابی های جهانی هیچ جای دنیا به جز ایران این رویه را ندارد، در این زمان ما 32 آموزش و پرورش در کشور داریم که ملاک ارزیابی آنها شاخص رتبه کنکور است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: دانش آموزان را باید با پیش دبستانی، سواد آموزی، بهداشت و تربیت بدنی ارزیابی کرد.

وی گفت: آموزش و پرورش خوزستان در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی برنامه دارد که روزانه پیگیرنوع فعالیت هایشان در منطقه هستیم، کنکورهم یکی از اولویت ها است که باید تعداد کرسی ها و حس اعتماد به نفس را افزایش دهیم و به عنوان شاخص ملی باید استان ما بتواند در این زمینه خودش را به کشور معرفی کند.

تقی زاده عنوان کرد: اما این که همه چیز به کنکور خلاصه شود صحیح نیست. اولویت اساسی من کسب مهارت های زندگی اجتماعی برای دانش آموزان است.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه آموزش و پرورش، آموزش منابع انسانی به دانش آموزان است که اگر به این مهم توجه شود بسیاری از مشکلات اجتماعی از جمله فرهنگ رانندگی بهبود خواهد یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: مسائل و اولویت های آموزش و پرورش استان مسائل اساسی و بنیادی فرهنگی و اجتماعی است که در این زمینه نهایت تلاشمان را خواهیم کرد.

وی در خصوص مطالبات آموزش و پرورش اشاره کرد: درمجموع یکصد و بیست میلیارد تومان باقی مانده بدهی سازمان های استان به این اداره کل است، 4 میلیارد تومان باقی مانده بدهی پتروشیمی ماهشهراست که تا به این زمان چک های این شرکت برگشت خورده است.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار