کد خبر: ۲۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۹
مدیرکل ثبت احوال خوزستان در پی انتشار اخبار کذب وخلاف واقع، گفت: رسانه‌های دروغ‌پرداز و تهمت‌زن بدانند در پاسخ به اتهام‌زنی ها و نشر اکاذیب مطابق قانون برخورد خواهد شد.
به گزارش آرانیوز حوزه خوزستان (اختصاصی)، در پی انتشار اخبار کذب، مغرضانه و خلاف واقع در دو سایت خبری استان خوزستان  با مضموم اینکه (آقای مریدی که از جمله اعضای ستاد نظارت بر انتخابات ۹۶ می باشد دقیقا در روز انتخابات با صدور شناسنامه جدید برای خود اقدام به رای به دو نامزد اصلی اننخابات ریاست جمهوری یعنی آقایان رئیسی و روحانی کرده است! یکی از بزرگترین جعلیات و کج اندیشی هاست که به صورت کاملاً مغرضانه همراه با جعل ناشیانه) علیه مدیرکل ثبت احوال استان خوزستان اتهام زنی کردند.

بهنام مریدی مدیرکل ثبت احوال استان خوزستان درخصوص این اتهام زنی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آرانیوز اظهار کرد: در پی انتشار اخبار کذب، مغرضانه و خلاف واقع توسط سایت خبری آمدنیوز و خوزستان ما در روزهای اخیر که بدون رعایت موازین اخلاقی و حرفه ای منتشر شده است، شکایت رسمی خود را علیه این خبرسازی  ها تقدیم مراجع قانونی کرده ام.

وی افزود: شناسنامه یکی از اقلام مورد نیاز و ضروری برای شرکت در انتخابات است، همچنین با همکاری و هماهنگی با شورای نگهبان شماره ملی نیز به عنوان نیاز ضروری برای شرکت در انتخابات مورد توجه قرار گرفت.

مدیرکل ثبت احوال خوزستان بیان کرد: با تاکیدی که رئیس سازمان ثبت احوال به همه ادارات این سازمان در سراسر کشور داشت که هیچ هموطنی به دلیل نداشتن شناسنامه از شرکت در انتخابات محروم نشود، من نیز از این قائده مستثنی نبوده و به دلیل اینکه شناسنامه ام را قبل از انتخابات گم کرده بودم برای شرکت در انتخابت اقدام به صدور شناسنامه المثنی کرده که خوشبختانه شناسنامه مفقود شده ام را پیدا کرده ام.

وی گفت: متاسفانه عده ای به دنبال منافع شخصی خود و ضربه زدن بر ریشه های اتحاد و همدلی در استان خوزستان، با انتشار اخبار کذب سعی بر ضربه زدن به امنیت و مخدوش کردن افکار عمومی کرده اند تا به منافع خود دست پیدا کنند.

مریدی خاطرنشان کرد: در این زمان عامل این اتهام زنی ها دستگیر و در اختیار مراجع قانونی هستند، از مقام قضایی انتظار می رود همچون گذشته با رسیدگی عادلانه، ریشه این قبیل بداخلاقی ها را که موجب بدگمانی به مسئولان و مدیران امین نظام است را بخشکاند تا این امر شائبه مصونیت از محکومیت قضایی که توهم اصلی تعداد معدودی از رسانه ها و خمیرمایه اصلی این اقدامات مجرمانه است، زدوده شود.





نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار