کد خبر: ۲۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
مدیرعامل شرکت حفاری شمال با صدور پیامی سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر را به ملت شریف ایران تبریک گفت.
















به گزارش آرانیوز،
حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت حفاری شمال با صدور پیامی سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر را به ملت شریف ایران تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است؛

تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران مملو از رویدادهایی است که هریک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت و همچون سپهری پر ستاره می درخشد. در این میان حماسه آزادسازی «خرمشهر» به عنوان نقطه عطفی به شمار می آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم به منصه ظهور رسید.

 سوم خرداد؛ روز تحقق وعده سیلی امام خمینی(ره) بر گونه صدامیان است. آنجا که در اولین روز وحشیانه رژیم بعث فرمود: به دشمن چنان سیلی بزنیم که از جایش بلند نشود.

سوم خرداد؛ سرود مقاومت مردم مسلمان ایران و تصویر تمام قد وفداری به امام (ره) و ولایت محوری مردمی است که در راه دفاع از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده اند تا افق سراسر اقتدار و امنیت به ایران اسلامی لبخند زند و دشمن از تهاجم و تعرض به این مرز و بوم برای همیشه مأیوس بماند.

دستاورد بزرگ آزادسازی خرمشهر که با عملیات عزت آفرین «بیت المقدس» محقق گشت، بازگشت روحیه و اعتماد به نفس نیروهای مسلح ایران و تحمیل اضطراب و ترس بر ارتش بعث و حامیان تا دندان مسلح او بود که ماه ها در پس لرزه های فرار از خرمشهر شب را به صبح رساندند. این عزت و استقلال، دستاورد راستین انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) بود.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن عملیات فتح خرمشهر و امام شهیدان، سالروز نصر بزرگ الهی را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف، فهیم و قدرشناس شهر اراک، خصوصاً خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان 8 سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات همگان را در مسیر پاس داشت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت حفاری شمال

انتهای پیام/
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار