کد خبر: ۲۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این پیروزی ملت را به ملت تبریک می گویم، مردم پس از تدبیر رهبر معطم انقلاب، کار را در انتخابات تمام کردند.
به گزارش آرانیوز،سیدرضا صالحی امیری روز سه شنبه در هفتمین همایش ملی حقوق مالکیت ادبی، هنری و حقوق مرتبط که در مرکز همایش های مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران در حال برگزاریست، افزود: با تدبیر رهبر معظم انقلاب بستر مشارکت فراگیر برای همه فراهم و حق الناس رعایت شد، همچنین فضای رقابتی برای حضور همه سلایق نیز مهیا بود.
وی اظهار داشت: مردم کار را تمام کردند اما کار ما آغاز شد و ما و شما در آغاز پاسخگویی به مطالبات و جامعه هستیم که به ما اعتماد کردند.

** تصویب قانون کپی رایت، ضرورتی انکارناپذیر است
صالحی امیری با اشاره به اهمیت قانون کپی رایت در دنیا گفت: انتظار داریم مجلس هر چه زودتر این موضوع را تصویب کند تا از این مرحله عبور کنیم زیرا ضرورتی انکارناپذیر است.
وی گفت: اکنون در فروش و صادرات حوزه هایی همچون نشر، ترجمه و غیره و سایر حوزه های دیگر دچار مشکل هستیم و باید آن را حل کنیم و این نیاز به همت مجلس دارد که خوشبختانه این همت را آنان دارند.

**‌ قانون کپی رایت صادرات کالایی فرهنگی را دچار تحول می کند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: پس از تصویب قانون کپی رایت در صادرات کالاهای فرهنگی نشر، سینما، تئاتر، موسیقی وهنرهای تجسمی و سایر حوزه ها دچار تحول خواهیم شد.
صالحی امیری تاکید کرد: این قانون می تواند باعث جهش در صادرات کالای فرهنگی ایرانی شود و می توانیم بازار منطقه ای را اشتغال کنیم که به معنای اقتصاد مقاومتی اشتعال و تولید است.
وی با بیان اینکه باید بلافاصله دو کار را انجام دهیم، افزود: باید ظرفیت های خود را شناسایی کنیم و فرآیند ثبت آنها را انجام دهیم.
ادامه دارد...
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار