کد خبر: ۲۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان:
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هیچ کاندیدایی حق تبلیغ در مدارس را نخواهد داشت و هیچ مدیر، معلم و کادر مدرسه ای نیز حق ندارد که برای نامزد انتخاباتی خاصی تبلیغ کند.
به گزارش آرانیوز،محمدحسن قائدیها امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در چهار سال گذشته ظرفیت‌ها و زیر ساخت‌های فیزیکی آموزش و پرورش استان علی رغم مشکلات مختلف دولت دو برابر افزایش داشته است.

وی در خصوص سند بین المللی آموزش 2030 گفت: ملاک آموزش و پرورش استان در اقدامات و برنامه‌ها سند تحول بنیادین و سند 2030 مربوط به وزارتخانه است؛ سند بالادستی اداره کل استان سند تحول بنیادین است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به انتخابات 96 گفت: هیچ کاندیدایی حق تبلیغ در مدارس را نخواهد داشت و هیچ مدیر، معلم و کادر مدرسه ای نیز حق ندارد که برای نامزد انتخاباتی خاصی تبلیغ کند و در صورت مشاهده برخورد جدی صورت خواهد گرفت؛ تنها تلاش آموزش و پرورش دعوت مردم برای حضور حداکثری در انتخابات است.

قائدی‌ها هم چنین در خصوص اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان، افزود: سال گذشته برای نخستین بار در استان 14 پایگاه هنری برای کار آفرینی افتتاح شد و در تابستان پیش رو نیز برنامه‌هایی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در نظر گرفته شده است اما برای تحقق آن‌ها نیاز به تأمین اعتبار است.

وی با بیان اینکه در سه ساله گذشته اتفاقات خوبی در حوزه آموزش متوسطه مانند اختصاص رتبه دوم و سوم کنکور سراسری به استان اصفهان افتاد، تصریح کرد: افزایش دو برابری پژوهش‌سراهای دانش آموزی از 20 به 40 پژوهشسرا از دیگر اتفاقات خوب آموزش و پرورش در این مدت بود.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار