کد خبر: ۲۴۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
فرمانده سپاه البرز:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز از برگزاری رزمایش "بیت‌المقدس" در استان با حضور ۲۶ گردان خبر داد.
به گزارش آرانیوز،سردار سیدیوسف مولایی در نشست خبری رزمایش گردان‌های "الی بیت‌المقدس" استان البرز که صبح امروز در سپاه استان البرز برگزار شد با اشاره به بحث رزمایش بیت‌المقدس اظهار داشت: در حال حاضر مهم‌ترین فعالیت سپاه البرز در ماه جاری این رزمایش است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه این رزمایش برای ارزیابی اقدامات انجام می‌شود، ادامه داد: رزمایش در 14 و 15 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه رزمایش از ساعت 7 صبح فردا آغاز می‌شود، بیان کرد: در این رزمایش با به‌کارگیری 26 گردان بیت‌المقدس، نیروها ماموریت خود را با محوریت دفاعی و امنیت اجتماعی آغاز می‌کنند. 

مولایی با بیان اینکه از جمله اهداف این رزمایش ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، بازآموزی و تمرین تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها است، اضافه کرد: از دیگر اهداف ارتقاء سطح آمادگی نیروهای بسیجی در برخورد با حوادث غیر مترقبه که در استان زمینه آن وجود دارد، است. 

وی ادامه داد: ایجاد وحدت و همدلی و شناخت بین نیروها و فرماندهی‌ها، افزایش توانایی بسیجیان برای دفاع از مردم و دستاوردهای نظام در مقابل دشمنان داخلی و خارجی از دیگر اهداف رزمایش است.

مولایی با تاکید بر ارتقا توانایی بسیجیان در ایجاد امنیت پایدار و افزایش مهارت و دانش نیروهای بیت المقدس گفت: این رزمایش در برخی نواحی مانند نواحی امام حسین(ع)، امام سجاد(ع)، امام هادی(ع) و امام جواد(ع) داخل شهر کرج، امام رضا(ع) در فردیس، نظرآباد و مرکز آسارا برگزار می‌شود.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار