کد خبر: ۲۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
بندرعباس - مدیرسازمان تعاون روستایی هرمزگان گفت: بیش از ۱۲۶میلیون لیتر مواد سوختی توسط فروشندگی های شبکه تعاون روستایی بین روستائیان استان ظرف یکسال گذشته توزیع شد.
به گزارش آرانیوز،به نقل از تعاون روستایی هرمزگان، سیروس اسدپور در حاشیه بازدید از جایگاه های مواد سوختی و بنزین شبکه تعاون روستایی در شهرستان حاجی آباد اظهارداشت: این میزان سوخت توزیع شده نسبت به سال گذشته که ۸۲میلیون لیترشامل نفت گاز، نفت سفید و بنزین توزیع شد ،به دلیل تجهیز جایگاههای سوخت ، رشد بیش از۵۰درصد را نشان می دهد.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان ادامه داد: ۱۰۰ فروشندگی مواد سوختی شبکه تعاون روستایی در روستاهای استان این مواد سوختی را به ارزش ۷۰۰میلیارد ریال به کشاورزان عرضه کرده اند.

اسدپور تصریح کرد: عاملان توزیع مواد سوختی شبکه تعاون روستایی در سطح استان طی سال ۹۵، ۷۸میلیون لیتر نفت گاز، ۹ میلیون لیتر نفت سفید و ۴۰ میلیون لیتر بنزین را بین روستائیان توزیع کرده اند.

وی تصریح کرد:یکی از وظایف شبکه تعاونی های روستایی، عاملیت توزیع مواد سوختی و ارائه خدمات مناسب به روستائیان و کشاورزان است.

وی با اشاره به اینکه خدمت رسانی به روستاییان از مهمترین وظایف شبکه تعاون روستایی است بیان داشت: این میزان مواد سوختی در روستاها و بیشتر به منظور استفاده در موتورپمپ های گازوییلی و ماشین آلات کشاورزی توزیع شده است.

وی یاد آور شد: استان هرمزگان نیاز به مساعدت بیشتری در خصوص سوخت رسانی دارد و امیدواریم با حمایت مسئولان استانی بتوانیم در زمینه مناسب سازی و تجهیز فروشندگی های این منطقه اقدامات موثری کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار