کد خبر: ۲۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان کرمان:
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کرمان از سفر وی به این استان در هفته آینده خبر داد.

به گزارش آرانیوز،حجت‌الاسلام رسول الله‌وردی اظهار‌ داشت: ستاد حجت‌الاسلام رئیسی با کمترین هزینه و امکانات اداره می‌شود و آقای رئیسی در دل‌های ما جا دارد و نیاز به هزینه کردن آنچنانی نیست.

وی با اشاره به اینکه دلیل اصلی حمایت مردمی از حجت‌الاسلام رئیسی، وجود روحیه انقلابی در وی است گفت: درخواست‌های بسیاری برای حضور حجت‌الاسلام رئیسی در کرمان داشتیم که این موضوع توسط ستاد وی در استان کرمان پیگیری شده و مورد موافقت ‌قرار گرفت.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان کرمان از سفر قریب‌الوقوع حجت‌الاسلام رئیسی به کرمان خبر داد و افزود: حجت‌الاسلام سید‌ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هفته آینده به کرمان سفر می‌کند‌.

وی با بیان اینکه زمان دقیق حضور حجت‌الاسلام رئیسی در کرمان به زودی نهایی و اعلام می‌شود تصریح کرد: ما هم‌اکنون در ستاد کاندیدایی هستیم که برای تشکیل دولت "کار و کرامت" پا به عرصه گذاشته است.

الله‌وردی با دعوت از اقشار مختلف مردم استان کرمان برای میزبانی از حجت‌الاسلام رئیسی گفت: از مردم می‌خواهم ‌تا با استقبال پر‌شور و حضور چشمگیر در این مراسم، حمایت و وفاداری خود را نسبت به یار صدیق مقام معظم رهبری اعلام کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار