کد خبر: ۲۴۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان با بیان اینکه کانون گرد و غبار امروز شمال عربستان است، گفت: اکنون میزان دید در بستان ۳ کیلومتر، آبادان ۲ کیلومتر، امیدیه و اهواز ۴ کیلومتر است.

به گزارش آرانیوز،کوروش بهادری با بیان اینکه تا اواخر هفته جاری شاهد جو ناپایدار در خوزستان هستیم، اظهار داشت: با توجه به اینکه شاخص جو ناپایدار در روزهای شنبه و دوشنبه بالا است در برخی از مناطق استان پراکندگی رگباری خفیف ‌داریم.

وی با اشاره به افزایش ابر را در اکثر نقاط خوزستان، افزود: روند افزایش دما از روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و احتمال افزایش دما تا و رسیدن به دمای 43 درجه وجود دارد.

مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان گفت: با توجه به عبور جو ناپایدار از خوزستان و همچنین وزش باد ممکن است در برخی از ساعات گرد و خاک و کاهش دید موقتی را در شهرستان‌های مرزی مشاهده می‌کنیم.

وی با اشاره به گرد و غبار امروز عنوان کرد: کانون گرد و غبار امروز شمال عربستان است و اکنون میزان دید در بستان 3 کیلومتر، آبادان 2 کیلومتر، امیدیه و اهواز 4 کیلومتر است.

بهادری بیان کرد: در شبانه روز گذشته امیدیه با 42 در جه گرم‌ترین و ایذه با 17 درجه خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

 مدیرکل هواشناسی استان خوزستان همچنین به اخبار هواشناسی در برخی از کانال‌ها در فضای مجازی اشاره کرد که بدون اخذ نظرات کارشناسان هواشناسی استان مطرح می‌شود و نیز  بیان کرد این اخبار کذب، سبب ایجاد استرس و تنش میان شهروندان می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار