کد خبر: ۲۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
مدیرکل بهزیستی اردبیل:
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در حال حاضر مستمری مددجویان و معلولین بهزیستی استان اردبیل افزایش دو و نیم تا سه برابری یافته است.
به گزارش آرانیوز،بهزاد ستاری صبح امروز در دیدار با فرماندار شهرستان سرعین اظهار کرد: با توجه به هدفگذاری‌هایی که سازمان بهزیستی برای سال 96 انجام داده بود در حال حاضر مستمری مددجویان و معلولین بهزیستی استان اردبیل افزایش دو و نیم تا سه برابری یافته ‌که این امر می‌تواند در رفع مشکلات معیشتی مددجویان نقش به سزایی ایفا کند.

وی رفع مشکلات معیشتی مددجویان و معلولان را از مهم‌ترین اولویت‌ها و برنامه‌های بهزیستی برشمرد و بیان کرد: افزایش مستمری این افراد گام مهمی در رسیدن به این هدف بوده که امیدواریم بتوانیم بیش از گذشته در این زمینه اقدامات خود را افزایش دهیم.

وی از راه‌اندازی 17 باب مهد‌کودک در سطح استان اردبیل تا پایان سال 96 خبر داد و گفت:‌ افزایش تعداد مهدهای کودک‌ شهری و روستایی براساس نیاز مناطق مختلف در سطح استان هدفگذاری شده و در این زمینه با ارائه مجوزهای لازم تلاش می‌کنیم تا شاهد راه‌اندازی این مراکز در استان باشیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: در راستای رفاه و آسایش هر چه بیشتر معلولان در ترددها و عبور و مرور در سطح شهر و نیز اماکن عمومی انتظار می‌رود مسئولان مربوطه در مناطق مختلف همکاری لازم را داشته باشند چرا که این امر نقش بسزایی در افزایش فعالیتهای اجتماعی معلولین ایفا می‌کند.

فرماندار شهرستان سرعین نیز در این دیدار اعتیاد و طلاق را از مهمترین مشکلات و آسیبها در سطح جامعه برشمرد و اظهار کرد: در زمینه کاهش و پشگیری از این آسیبهای اجتماعی که توسعه و تعالی جامعه را با مشکل مواجه می کند بهزیستی نقش مهمی داشته و انتظار می‌رود اقدامات خود در این حوزه را در شهرستان سرعین توسعه و گسترش دهد.

عاطف ناصری افزود: بسیاری از مشکلات خانوادگی که در حال حاضر وجود دارد با دخالتهای مناسب توسط کارشناسان و مددکاران بهزیستی می‌تواند برطرف شده و از فروپاشی کانون خانواده جلوگیری کند که باید برای بهره‌مندی خانواده‌ها از این فرصت در این زمینه اطلاع‌رسانیهای لازم انجام شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار