کد خبر: ۲۴۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
ظهر امروز صورت پذیرفت
مشهد - با استقبال رسمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ،وزرای امور زنان افغانستان، بغداد و موریتانی و مدیر کل وزارت امور زنان بنگلادش وارد مشهد شدند.

به گزارش آرانیوز،  به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، خانم دلبر نظری وزیر امور زنان افغانستان، آقای محمد الحیدر سودانی وزیر کار و امور اجتماعی بغداد، خانم میمونه محمد التقی وزیر امور زنان و خانواده  موریتانی و آقای محمد میزانو رحمان مدیر کل وزارت امور زنان و خانواده  بنگلادش ، مهمانانی هستند که تاکنون وارد مشهد مقدس شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی  در مراسم استقبال رسمی از مهمانان گفت: نشست تخصصی وزرای امور زنان کشورهای اسلامی در راستای  رویداد مشهد  پایتخت فرهنگی جهان اسلام و با موضوع  سیاست گذاری اجتماعی و خانواده در جوامع اسلامی الزامات و بایسته ها برگزار می شود.

سید جواد حسینی افزود: با توجه به فرصت میزبانی مشهد از رویداد پایتخت فرهنگی جهان اسلام و با استفاده از ظرفیت های هویتی اسلامی و تاریخی آن،  باید از این ظرفیت ها در جهت ایجاد گفتمان فرهنگی میان نحله ها، اندیشه ها و مذاهب مختلف اسلامی استفاده شود.

وی با بیان اینکه مشهد اکنون با جمعیت بالغ بر سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر و میزبانی از ۲۷ میلیون زائر در سال، بزرگترین شهر زیارتی جهان به شمار می رود، عنوان کرد: در مشهد  فرصت های تاریخی، فرهنگی و گردشگری فراوانی وجود دارد که این اجلاس می تواند در راستای شناسایی این فرصت ها گام بردارد.

شایان ذکر است نشست تخصصی وزرای امور زنان کشورهای اسلامی  ۷ اردیبهشت با حضور وزرای امور زنان و خانواده  ده کشور اسلامی و میهمانان داخلی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار