کد خبر: ۲۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
مدیرکل ارشاد استان خوزستان:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه جشنواره گرافیک در خوزستان برگزار می‌شود، گفت: برترین هدف از برگزاری جشنواره در هفته گرافیک ایجاد ارتباط بین طراحان گرافیک پیشکسوت و نوپا است.
به گزارش آرانیوز،محمد جوروند امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته گرافیک اظهار داشت: انجمن گرافیک اهواز با همکاری انجمن هنرهای تجسمی در اهواز راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری جشنواره آثار در هفته گرافیک ایجاد ارتباط بین طراحان گرافیک پیشکسوت و نوپا است، افزود: با توجه به اینکه در پس هر طرح، اندیشه‌ای نهفته است طراحان پیشکسوت گرافیک می‌توانند تجارب خود را به طراحان نوپا منتقل کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه جشنواره هفته گرافیک در شهرستان‌های اهواز، شوشتر، شوش، آبادان، بهبهان و دزفول برگزار می‌شود، گفت: یکی‌دیگر از اهداف برگزاری هفته گرافیک مشخص شدن نقاط قوت و ضعف آثار هنرمندان است همچنین یکی از نتایج برگزاری جشنواره آثار هنری تعامل بیشتر هنرمندان با احاد جامعه است.

وی با اشاره به موزه هنرهای تجسمی عنوان کرد: درحال حاضر با حمایت استانداری خوزستان برای واگذاری مجدد موزه هنرهای تجسمی وکیل گرفته شد و اوضاع کنونی موزه هنرهای تجسمی نشان‌دهنده خیانت بخش خصوصی به موزه است.

در پایان نشست خبری از پوستر هفته گرافیک توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار