کد خبر: ۲۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
اصفهان - مدیر عامل آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: شبکه فاضلاب دو شهر دیزیچه و زیباشهر به طول ۱۶۷ کیلومتر با سفر وزیر نیرو به اصفهان، به اجرا در می‌آید.

به گزارش آرانیوز، هاشم امینی اظهار داشت: عملیات اجرای شبکه فاضلاب شهرهای دیزیچه و زیباشهر که در مجموع ۱۶۷ کیلومتر است با پیش بینی هزینه ای در حدود ۹۶۰ میلیارد ریال با مشارکت شرکت فولاد مبارکه به روش بیع متقابل است که با حضور وزیر نیرو آغاز شود.

وی بیان داشت: سه پروژه در بخش فاضلاب با مشارکت بخش خصوصی در اصفهان با سفر وزیر نیرو به اصفهان افتتاح می‌شود.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان اصفهان ادامه داد: بهره برداری از پروژه تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب شهرهای ورنامخواست و سده لنجان و نیز آغاز اجرای شبکه فاضلاب شهرهای دیزیچه و زیباشهر با مشارکت بخش خصوصی صورت می گیرد.

وی گفت: پروژه تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب شهرهای ورنامخواست و سده لنجان با تحت پوشش قراردادن ۳۵ هزار نفر جمعیت و با ظرفیت ۴ هزار و ۶۸۰ مترمکعب در روز به بهره برداری می‌رسد.

امینی اظهار داشت: هزینه اجرای تصفیه خانه ۱۱۰ میلیارد ریال و هزینه اجرای شبکه فاضلاب این شهرها ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد شد که در مجموعه این پروژه با هزینه ۳۶۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: اجرای شبکه فاضلاب و تصفیه خانه فاضلاب شهرهای ورنامخواست و سده لنجان با سرمایه گذاری شرکت فولادمبارکه به روش بیع متقابل انجام شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار