کد خبر: ۲۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل:
اردبیل – مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: ضروری است بانوان نخبه استان به عنوان سفیران اقدامات خیریه در سطح جامعه فعالیت کنند.
به گزارش آرانیوز، فریبا محمدلو ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد دیه بانوان اردبیل تصریح کرد: بانوان نیمی از جمعیت استان را شامل می‌شوند که با حضور خود در اقدامات خیریه می‌توانند به فرهنگ‌سازی این امور نیز کمک کند.

وی با بیان اینکه بانوان همواره در عرصه‌های مختلف حضور پرباری داشته و در سطح جامعه مؤثر عمل کرده‌اند، افزود: امروز برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ترویج اقدامات خیریه ضروری است بانوان نخبه مشارکت داشته باشند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به شکل‌گیری ستاد دیه بانوان اردبیلی تصریح کرد: این مجموعه با هدف حمایت از زندانیان زن مالی تشکیل شده است.

محمدلو با بیان اینکه بعد از شکل‌گیری این ستاد در اردبیل، کمپینی در سطح کشور فعال شد، اضافه کرد: با توجه به آسیب‌های ناشی از زندانی شدن زن و مادر این مجموعه با هدف جلب مشارکت بانوان نخبه فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی تأکید کرد: بازگرداندن یک زن به خانواده تأثیرات فرهنگی و اجتماعی قابل‌توجهی دارد و متأسفانه برخی زنان از سر ناآگاهی و یا حوادث ناخواسته دچار مشکل شده و زندانی شده‌اند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل ابراز امیدواری کرد با فعالیت این ستاد بتوان زمینه جلب مشارکت عموم مردم به ویژه بانوان را برای آزادسازی زندانیان زن مالی فراهم ساخت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار